Ticaret Sicil Belgesi
Ticaret Ünvanı: Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
Ticaret Sicil Memurluğu: İstanbul Ticaret Sicili Müdürlüğü
Tescil Tarihi: 05.10.1988
Ticaret Sicil Numarası: 248953
Vergi Dairesi: Boğaziçi Kurumlar Vergi Dairesi
Vergi Numarası: 2650527899
Bağımsız Denetim Kuruluşu
PKF Aday Bağımsız Denetim A.Ş.
Bağımsız Denetim Kuruluşu No: -
SPK Liste Giriş Tarihi: 20/01/2012
SPK Liste Çıkış Tarihi: -
Faaliyet Durumu: Aktif
Uluslararası Bağımsız Denetim Kuruluşu Web Adresi: www.pkfistanbul.com
Adres: Eski Büyükdere Cad. Park Plaza, No: 14 Kat: 3 Maslak
Şehir: İstanbul
Telefon: 0 212 426 00 93
Fax: 0 212 426 84 44
Hisse Senedi Bilgileri
BIST Kodu: DAGI
Kotasyon/İşlem Görmeye Başlama Tarihi: 01.06.2011
Sermaye Piyasası Aracının İşlem Gördüğü Pazar: ANA PAZAR
Şirketin Dahil Olduğu Endeksler: BIST TÜM-100 / BIST İSTANBUL / BIST TEKSTİL, DERİ / BIST SINAİ / BIST ANA / BIST TÜM
İlgili Piyasanın/Borsanın Bulunduğu Ülke: Türkiye
Esas Sözleşme

Esas sözleşme için tıklayınız.

Ortaklık Yapısı
Ortaklar Sermayedeki Payı (%) Sermayedeki Payı (TL)
Mahmut Nedim Koç 56,17% 224.697.896,63
Diğer 43,83% 175.302.103,37
Toplam 100,0% 400.000.000
İmtiyazlı Paylar

Hisse senetleri (A) ve (B) grubu olmak üzere 2 gruba ayrılmıştır. (A) grubu paylar nama yazılı olup, bazı imtiyazlar içermektedir. Şirket esas sözleşmesinin (A) grubuna tanınan imtiyazlar ile ilgili kısımları aşağıda yer almaktadır.

Esas sözleşmenin “Yönetim Kurulu ve Süresi” başlıklı 6.maddesi uyarınca ;

“Yönetim kurulu üyelerinin yarısı A grubu pay sahiplerinin çoğunluğunun aday göstereceği kişiler arasından seçilir. Yönetim kurulu üye sayısının tek sayılardan oluşması durumunda, üye sayısının yarısından aşağı yuvarlanarak ulaşılacak en yakın tam sayı olarak belirlenir.”

Esas sözleşmenin “Çıkarılmış Sermaye ve Paylar” başlıklı 7.maddesi uyarınca ;

Şirketin çıkarılmış sermayesi 129.900.000 TL ( YüzyirmidokuzmilyonDokuzyüzbin Türk Lirası) ’dir. Bu sermaye her biri 1-Krş değerinde; 844.997.260,200 adet A Grubu, 12.145.002.739,800 adet B grubu olmak üzere toplam 12.990.000.000 (OnikimilyarDokuzyüzdoksanmilyon) adet paya ayrılmıştır.

Paylar, Türk Ticaret Kanunu ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine göre devir ve temlik olunur. Nama yazılı payların devri yönetim kurulunun onayına tabidir. Nama yazılı payların devri, şirketin işletme konusu veya işletmenin ekonomik bağımsızlığı yönünde risk oluşturuyorsa yönetim kurulu pay devrini onaylamayabilir.

Yapılacak sermaye artırımlarında (A) grubu payların karşılığında (A) grubu, (B) grubu payların karşılığında (B) grubu yeni pay çıkarılacaktır. Ancak ortakların yeni pay alma hakları sınırlandırıldığı takdirde, çıkarılacak yeni payların tümü B grubu olarak çıkarılacaktır. (A) Grubu pay sahiplerinin rüçhan haklarını kullanmamaları durumunda kullanılmayan rüçhan hakları, Yönetim Kurulu tarafından mevcut (A) Grubu pay sahiplerine payları oranında teklif edilir.”

Esas sözleşmenin “Kar’ın Tespiti ve Dağıtımı” başlıklı 14.maddesi uyarınca ;

“c) Kanuni Yedek Akçe ve Birinci Kar Payı ayrıldıktan sonra, kalan kısmın yüzde 10’u (A) Grubu pay sahiplerine payları oranında dağıtılmak için ayrılır.”

Esas sözleşmenin “Şirketin Fesih ve İnfisahı” başlıklı 18.maddesi uyarınca ;

“Şirketin iflastan başka bir sebepten infisahı veya tasfiyesi halinde, Şirket borçları ödendikten sonra kalan mevcudun %15’i (A) grubu pay sahiplerine ödenir. Geriye kalan tutar Şirketin tüm hissedarlarına ödemiş oldukları sermaye miktarı nispetinde dağıtılır.

Şirket iflastan başka bir sebepten fesholur veya tasfiye olursa Genel Kurulca (A) grubu hissedarlarının gösterecekleri adaylar arasından seçilecek üç kişilik bir tasfiye heyeti seçilir.”.

Yönetime İlişkin Bilgiler

Mahmut Nedim KOÇ - Yönetim Kurulu Başkanı

Şanlıurfa’da 1965 yılında doğan Mahmut Nedim Koç 1986-1993 yıllarında Demir Çelik ürünleri imalatı ve ticareti yapmış, Eros Tekstil İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş., Hacı Eyyüp KOÇ Vakfı, ve MNK Girişim Holding A.Ş. firmalarında Yönetim Kurulu Başkanı, Akdemir Çelik Sanayi ve Ticaret A.Ş., İDÇ Liman İşletmeleri A.Ş., İzdemir Enerji Elektrik Üretim A.Ş., İzmir Demir Çelik Sanayi A.Ş. ve İDÇ Denizcilik Sanayi ve Tic. A.Ş. firmalarında Yönetim Kurulu üyesidir. 1993 yılında kurucu ortağı ve yöneticisi olduğu Koç Metalurji A.Ş den sonra 2004 yılında Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürütmektedir.

Barış DÜZEL - Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür

1982 yılı doğumlu Barış DÜZEL, 2005 Yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme bölümünden mezun olmuştur. 2005-2011 yılları arasında PwC (PricewaterhouseCoopers) Türkiye firmasında denetim asistanı olarak başladığı kariyerinde son olarak Denetim Müdürü pozisyonunda çalışmıştır. PwC ‘den sonra 1 yıl Turkcell’de Finansal Planlama biriminde çalışmış ve 2012 yılında DeFacto Perakende A.Ş.’ye katılmıştır. 2018 yılına kadar Defacto firmasında Denetim ve Gelir Koruma Direktörü, Yurtiçi Satış Direktörü, Yönetim Kurulu Danışmanı ve CEO Yardımcısı rollerinde hizmet vermiştir. Eylül 2018 itibariyla Koton Mağazacılık A.Ş. firmasında Yurtdışı Satış ve Yönetim Faaliyetlerinden sorumlu olarak doğrudan CEO’ya raporlamıştır. Barış DÜZEL, 2020 Yılı Ağustos ayından bu yana Dagi Giyim A.Ş’de Genel Müdür görevini yürütmekte olup 2021 yılı Ekim ayı itibariyle Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür görevlerini üstlenmiştir.

Tamer KOÇ-Yönetim Kurulu Üyesi

1999 doğumlu olan Tamer KOÇ Lisans Eğitimine Koç Üniversitesi Ekonomi bölümünde devam etmektedir. Temmuz 2019 tarihinden itibaren bu yana EROS Tekstil’de çalışmaktadır. Aynı zamanda 16.09.2019 tarihinden itibaren Dagi giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş firmasında Yönetim Kurulu Üyesi ve Riskin Erken Saptanması Komitesi üyesi olarak görev almaktadır.

İbrahim ÇAKIR – Bağımsız Üye

31.10.1979 tarihinde Burdur’da doğmuştur. İlk, orta, lise eğitimini Burdur’da tamamlamıştır. Üniversite eğitimini 1996-2000 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinde tamamlamıştır. 2002 yılında avukatlık stajını tamamlayarak avukatlık ruhsatnamesi almış ve fiili olarak avukatlık yapmaya başlamıştır. 2004 yılında kendi kurmuş olduğu Vizyon Hukuk Bürosu adı altında 4 avukatın çalıştığı hukuk bürosunda avukatlık mesleğini icra etmektedir. Gayrimenkul hukuku, ticaret hukuku, iş hukuku uzmanlık alanlarıdır.

Cihan ZORLU – Bağımsız Üye

01.02.1996 tarihinde Kastamonu’da doğmuştur. İlk, orta, lise eğitimini Kastamonu’da tamamlamıştır. Üniversite eğitimini 2014-2018 yılları arasında Atatürk Üniversitesi Hukuk Fakültesinde tamamlamıştır. 2019 yılında avukatlık stajını tamamlayarak avukatlık ruhsatnamesi almış ve fiili olarak avukatlık yapmaya başlamıştır. 2019 yılından itibaren Vizyon Hukuk Bürosu adı altında 4 avukatın çalıştığı hukuk bürosunda avukatlık mesleğini icra etmektedir. Gayrimenkul Hukuku, Ticaret Hukuku, İş Hukuku, Şirketler Hukuku uzmanlık alanlarıdır.

Orhan DOĞAN- Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

İstanbul Üniversitesi İşletme bölümünden 2010 yılında mezun olan Orhan Doğan kariyer yolculuğuna 2011 – 2014 yılları arasında Deloitte firmasında başlamış ve Kıdemli Denetçi pozisyonunda görev almıştır. Deloitte firmasından sonra 9 ay Tekfen firmasında Finansal Kontrol pozisyonunda çalışmış ve 2014 yılında DeFacto Perakende Tic. Aş. geçiş yapmıştır. 2021 yılına kadar Defacto firmasında Kıdemli Finans Analisti ve Kontrol Uzmanı, Kurumsal Finans ve Finansal Raporlama Müdürü ve Kurumsal Finans ve Finansal Raporlama Grup Müdürü pozisyonunda hizmet vermiştir. Orhan Doğan 2021 Şubat ayından 2023 Aralık ayına kadar olan sürede Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş’de Mali İşler ve Merkezi Planlama Direktörü görevini yürütmüştür. 2024 Ocak ayından itibaren Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş’de Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.

Müge KILIÇ- İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi İşletme Bölümü’nden (Onur Derecesi) 2008’de mezun olmuş, 2010’da Southern States University (San Diego, CA) İşletme Yüksek Lisansı (MBA) programını tamamlamıştır. Kariyerine EduGuide International Consulting Company’de İnsan Kaynakları Uzmanı olarak USA ve TR arasında işe alım danışmanlığı yaparak başlamış, ardından 2010-2014 yılları arasında DIAGEO’da İnsan Kaynakları Analisti; 2014-2021 yılları arasında ise Almanya ve Amerika operasyonları bulunan, TADIM’da İnsan Kaynakları Yöneticisi ve İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapmıştır. Kasım 2021’de DAGİ bünyesine İnsan ve Kültür Direktörü olarak katılan Kılıç, Ocak 2025 itibarıyla İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı pozisyonunda görevine devam etmektedir. Kurumsal strateji, organizasyonel gelişim, işveren markalaşması ve çalışan bağlılığı konularında uzmanlaşan Kılıç; İngilizceyi ileri düzeyde kullanabilmektedir.

Komiteler

Denetimden Sorumlu Komite

Komite Başkanı : Cihan ZORLU

Komite Üyesi : İbrahim ÇAKIR

Denetimden Sorumlu Komite Çalışma Esasları için tıklayınız.

Kurumsal Yönetim Komitesi

Komite Başkanı : Cihan ZORLU 

Komite Üyesi : Ayşegül TEKER

Kurumsal Yönetim Komitesi Çalışma Esasları için tıklayınız.

Riskin Erken Saptanması Komitesi

Komite Başkanı : İbrahim ÇAKIR

Komite Üyesi : Tamer KOÇ

Riskin Erken Saptanması Komitesi Çalışma Esasları için tıklayınız.

Kurumsal Yönetim Raporları

Kurumsal Yönetim Uyum Raporu (UFR)

Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (KYBF)

Politikalar

Kar Dağıtım Politikası

 

Şirketimizin kâr dağıtım politikası, pay sahiplerinin ortaklığın gelecek dönemlerde elde edeceği kârın dağıtım usul ve esaslarını öngörebilmesine imkan verecek şekilde Türk Ticaret Kanunu ve Sermaye Piyasası Kurulu Mevzuatı doğrultusunda belirlenmiştir.

Türk Ticaret Kanunu’na göre ayrılması gereken yedek akçeler ile esas sözleşmede veya kâr dağıtım politikasında pay sahipleri için belirlenen kâr payı ayrılmadıkça; başka yedek akçe ayrılmasına, ertesi yıla kâr aktarılmasına ve intifa senedi sahiplerine, yönetimkurulu üyelerine, ortaklık çalışanlarına ve pay sahibi dışındaki kişilere kârdan pay dağıtılmasına karar verilemeyeceği gibi, pay sahipleri için belirlenen kâr payı nakden ödenmedikçe bu kişilere kârdan pay dağıtılamaz.

Sermaye Piyasası Kurulu Seri: II, No: 19.1 “Kar Payı Tebliği”ne göre ortaklıklar, kârlarını genel kurulları tarafından belirlenecek kâr dağıtım politikaları çerçevesinde ve ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak genel kurul kararıyla dağıtır.

Dağıtılmasına karar verilen karın dağıtım şekli ve zamanı, yönetim kurulunun bu konudaki teklifi üzerine genel kurulca kararlaştırılır. Ortaklıklarda kâr payı, dağıtım tarihi itibarıyla mevcut payların tümüne, bunların ihraç ve iktisap tarihleri dikkate alınmaksızın payları oranında eşit olarak dağıtılır. Kar payı Sermaye Piyasası Kurulu’nun ilgili tebliğleri doğrultusunda Genel Kurul toplantısında karara bağlanmak şartı ile eşit veya farklı tutarlı taksitlerle ödenebilir.

Yönetim Kurulu, kâr dağıtımı yapılmadığı takdirde kârın neden dağıtılmayacağını ve dağıtılmayacak kârın nasıl kullanılacağını Genel Kurul’da pay sahiplerinin bilgisine sunar.

Kâr dağıtım politikasında değişiklik yapılmak istenmesi durumunda, bu değişikliğe ilişkin yönetim kurulu kararı ve değişikliğin gerekçesi, Kurulun özel durumların kamuya açıklanmasına ilişkin düzenlemeleri çerçevesinde kamuya duyurulur.

 

Sosyal Sorumluluk Politikası

Bağış ve Yardım Politikası

Toplumsal ve sosyal sorumlulukların yerine getirilmesi çerçevesinde insani, kültürel, eğitim, sanat, sağlık ve benzeri amaçlariçin ilgili mevzuata uygun olmak kaydıyla bağış, yardım ve sponsorluk yapılabilir.

Gerek fabrika, mağaza ve bayilerimizin bulunduğu bölge ve gerekse genel olarak kamuya yönelik sosyal çalışmalar çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk ve toplum üzerinde etki kriterlerine göre faaliyetler düzenlenmektedir.

Ulusumuzun en değerli varlıkları olan sevgili çocuklarımızın yaşam kalitesini ve eğitimlerini artırmaya yönelik sosyal yardımlaşma kuruluşlarına (T.C Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, TOÇEV, Türk Kızılay) ayni yardımlar yapılmaktadır.

Yapılan bağışlar detaylı bir şekilde ilgili yılın Olağan Genel Kurul Toplantısı'nda ortakların bilgisine sunulur.

Kurumsal Bilgi Güvenliği Politikası

1. Kapsam


Dagi Giyim ve Ticaret A.Ş.’nin stratejik planlarının desteklenmesi, sahip olunan marka değerinin korunması ve ilgili yasal düzenlemelere uyum sağlanması amacıyla izlenmesi gereken bilgi güvenliği kuralları ve prensipleri ile bilgi güvenliği süreçlerinin işletilmesi için gerekli rollerin vesorumlulukların tanımlanması bu Politika kapsamındadır. Şirket mülkiyetinde olan her türlü bilgi ve bilgi varlığı bu Politika kapsamında olup, Şirket bünyesinde yerine getirilen tüm faaliyetler ve işletilen süreçler bu Politikaya uygun olarak yürütülür.


2. Amaç


Şirket bilgi varlıklarının siber saldırılardan korunmasına yönelik politika, prosedür, organizasyon vb. güvenlik kontrollerini sağlamak için “Bilgi Güvenliği Yönetimi Sistemi” tasarlanmıştır. Bunun anlamı; bilgilerin yetkili ellerde kalması, bilgilerin eksiksiz, doğru ve kullanılabilir durumda olmasının sağlanması ve bilgilerin, sistemlerin gerektiğinde kullanıma hazır olmasının sağlanmasıdır.
Bilgi Güvenlik Yönetim Sistemi; güvenlik stratejisinin belirlenmesi, güvenlik politikalarının
oluşturulması ve uygulanması, güvenlik sistemlerinin kurulumu, yönetimi ve izlenmesi süreç ve operasyonlarını içerir. Bilgi Güvenliği Politikası, halka açık şirketler için Sermaye Piyasası Kurulu tarafından yürürlüğe konan VII-128.9 Bilgi Sistemleri Yönetimi Tebliği (Tebliğ) ve konuyla ilgili Kişisel Verilerin Korunması Kanunu dikkate alınarak hazırlanmıştır.


Şirket, Bilgi Güvenliği ile ilgili aşağıda belirtilen konuların yerine getirilmesini benimsemiştir:

− Bilgi varlıklarını yönetmek, varlıkların güvenlik değerlerini, ihtiyaçlarını ve risklerini belirlemek, güvenlik risklerine yönelik kontrolleri geliştirmek ve uygulamak,
− Bilgi varlıkları, değerleri, güvenlik ihtiyaçları, zafiyetleri, varlıklara yönelik tehditlerin,tehditlerin sıklıklarının saptanması için yöntemlerin belirleyeceği çerçeveyi tanımlamak,
− Tehditlerin varlıklar üzerindeki gizlilik, bütünlük, erişilebilirlik etkilerini değerlendirmeye yönelik çerçeveyi tanımlamak,
− Risklerin işlenmesi için çalışma esaslarını ortaya koymak,
− Hizmet verilen kapsam bağlamında teknolojik beklentileri gözden geçirerek riskleri sürekli takip etmek,
− Tabi olduğu ulusal veya uluslararası düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmekten, anlaşmalardan doğan yükümlülüklerini karşılamaktan, iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarından kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamak,
− Hizmet sürekliliğine yönelik bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltmak ve sürekliliğe katkıda bulunmak,
− Gerçekleşebilecek bilgi güvenliği olaylarına hızla müdahale edebilecek ve olayın etkisini minimize edecek yetkinliğe sahip olmak,
− Maliyet etkin bir kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği seviyesini zaman içinde korumak ve iyileştirmek,
− Kurum itibarını geliştirmek, bilgi güvenliği temelli olumsuz etkilerden korumak,
− Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamak,
− Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmek amacıyla tüm çalışmalara destek vermek.

3. Roller ve Sorumlular

a. Yönetim Kurulu:


Bilgi güvenliği politikası üst yönetim tarafından hazırlanır ve Yönetim Kurulu tarafından onaylanır.
Bilgi güvenliği politikası kapsamında bilgi sistemleri üzerinde etkin ve yeterli kontrollerin tesis edilmesi Yönetim Kurulunun sorumluluğundadır. Yönetim Kurulu, politikanın gözetiminden sorumlu “Üst Yönetim” i yetkilendirir. Atanacak yetkiler ve sorumluluklar görevler ayrılığı ilkesi ile tutarlı olur.


b. Üst Yönetim:


Üst Yönetim, Bilgi Güvenliği ile ilgili genel yönetim çerçevesinin oluşturulmasından, sürekliliğinin sağlanmasından, bu politikanın, güncel olarak yaşamasını ve Şirket ve iştiraklerinin işle ilgili gerekliliklerini veya bilgilerinin ve bilgi sistemlerinin karşı karşıya olduğu risk ortamındaki ya da tehditlerdeki değişimleri yansıtmaya devam etmesini temin edecek şekilde devamlı gözden geçirilmesinden sorumlu olacaktır. Politika kapsamında hazırlanması gereken tüm standart, prosedür ve talimatların onaylanması için Yönetim Kurulu tarafından, Finans ve Mali İşler Direktörlüğü’nden oluşan Üst Yönetim yetkilendirilmiştir Bilgi güvenliği politikasının uygulanması Üst Yönetim tarafından gözetilir. Üst Yönetim, bilgi güvenliği önlemlerinin uygun düzeye getirilmesi hususunda gereken kararlılığı gösterir ve bu amaçla yürütülecek faaliyetlere yönelik olarak yeterli kaynağı tahsis eder. Bilgi sistemlerinden kaynaklanan güvenlik risklerinin yeterli düzeyde yönetildiğinden emin olmak için, bilgi sistemlerinin ve üzerinde işlenmek, iletilmek, depolanmak üzere bulunan verilerin gizlilik, bütünlük ve erişilebilirliklerini sağlayacak önlemlere ilişkin kontrollerin geliştirilmesini, işletilmesini, güncelliğini sağlar ve gerekli yönetsel sorumlulukları tanımlar.


Üst Yönetim’in gözetimi ve sorumluluğu aşağıdaki gibidir:


− Bilgi güvenliği politikalarının ve tüm sorumlulukların her yıl gözden geçirilmesi ve onaylanması,
− Bilgi sistemlerine ve süreçlerine ilişkin potansiyel risklerin etkileriyle birlikte tespit edilmesi ve bu çerçevede söz konusu risklerin azaltılmasına yönelik faaliyetlerin tanımlanmasını içeren risk yönetiminin gerçekleştirilmesi,
− Bilgi güvenliği ihlallerine ilişkin olayların izlenmesi ve her yıl değerlendirilmesi,
− Tüm çalışanların bilgi güvenliği farkındalığını artırmaya yönelik çalışmaların yapılması ve eğitimlerin verilmesi.
− Bilgi sistemlerine ilişkin risklerin yönetimi amacıyla tesis edilen süreç ve prosedürler,organizasyonel ve yönetsel yapı içerisinde fiili olarak işleyecek şekilde yerleştirilir ve işlerliğine ilişkin gözetim ve takipler gerçekleştirilir.Bilgi sistemleri güvenliğine ilişkin süreç ve prosedürlerin gereklerinin yerine getirilmesinden ve takibinden sorumlu olan, bilgi sistemleri güvenliğiyle ilgili riskler ve bu risklerin yönetilmesi hususunda üst yönetime rapor veren ve yeterli teknik bilgi ve
tecrübeye sahip bir Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu belirlenir.
− Risk önceliklerine göre tüm kritik iş süreçlerinin sürekliliğini sağlamak için iş sürekliliği planı hazırlanır. Planda kritik iş süreçlerine ilişkin kabul edilebilir kesinti süreleri ile kabul edilebilir azami veri kaybı belirlenir.

c. Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu

Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu, bilgi sistemleri güvenliğine ilişkin süreç ve prosedürlerin gereklerinin yerine getirilmesinden ve takibinden sorumlu olup, bilgi sistemleri güvenliğiyle ilgili riskler ve bu risklerin yönetilmesi hususunda üst yönetime rapor veren ve yeterli teknik bilgi ve tecrübeye sahip kişidir. Genel olarak bilgi güvenliği olaylarının ele alınmasında rehberlik eder, politikanın ayrıntılı standartlar, prosedürler ve süreçlerle desteklenmesini ve bunların gerek doğdukça kullanıma hazır olmasını sağlar. Ayrıca bu politika gereklerinin tüm çalışanlara (daimî veya dönemsel) ve tüm yüklenici personeline aktarılmasını sağlamaktan sorumlu olacaktır. Bu politikanın ve tüm standartların ve diğer destekleyici belgelerin ve eğitim faaliyetlerinin işlevsel sahipliği Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu tarafından yürütülecek ve bu yöneticilik, aynı zamanda politikanın tüm Şirket bünyesinde uygulanmasıyla ilgili olarak tavsiye kaynağı ve rehber
olacaktır.

Bilgi Güvenliği Yöneticisinin sorumlulukları aşağıdaki gibidir:


− Bilgi güvenliği farkındalık eğitimlerinin etkinliğini ölçmek ve sonuçlarını değerlendirmek.,
− Şirket Bilgi Güvenliği Politikası, Standartları ve Prosedürlerini gözden geçirmek ve gerekli değişiklikler için önerilerde bulunmak,
− Güvenlik zaafları ve olaylarının nedenlerini araştırmak; gerektiği zamanlarda delilleri
saklamak ve raporlar, önlemler ve iyileştirme önerilerinde bulunmaktan sorumludur.
− Belirlenen kritik kontrollerin uygulanmasını sağlamak,
− İş sürekliliği planının işletilmesi, denetlenmesi ve testlerinin yapıldığını kontrol etmek,
− İlgili otorite ve çalışma grupları ile iletişim ve koordinasyonun sağlamak,
− Dış taraflara karşı kurumu temsil etmek ve ilgili faaliyetlerde koordinasyonu sağlamak,
− Bilgi sistemleri güvenliğiyle ilgili risklerle bu risklerin yönetimi hususunda üst yönetime
rapor sunmak.

d. Kurum Personelinin Sorumlulukları:

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kategorisinde yayınlanmış tüm politika ve prosedürlere uymakla, gerçekleşmiş ya da olası güvenlik ihlallerini ve zafiyetlerini bildirmek ve Şirket tarafından talep edilen tüm faaliyetleri gerçekleştirmekle yükümlüdür. Şirket çalışanları konumları veya görevleri ne olursa olsun işlerini, bilgilerin Şirket bünyesinde
korunmasını gözetecek biçimde yapmaktan sorumludur. Bilgi Güvenliği Politikaları ister tam zamanlı ister yarı zamanlı, daimî ya da sözleşmeli olsun, tüm bilgileri veya iş sistemlerini kullanan tüm personel için, coğrafi konumdan veya iş biriminden bağımsız olarak geçerli ve zorunludur.

Bu bağlamda Varlık ve Süreç Sahipleri;


− Kendilerine duyurulan Bilgi Güvenliği Politikasına ve prosedürlerine uymak,
− Kendi süreç ve sistemlerinin yönetimleri için oluşturacakları süreç, akış, talimat, kılavuz,form gibi dokümanlarda Bilgi Güvenliği dokümanlarına uyumu sağlamak,
− Bilgi Güvenliği politikalarına ve/veya prosedürlerine uyumun sağlanmadığı veya bilgi güvenliği ihlal olaylarında yatirimci@dagi.com.tr adresine bildirmek,
− Bilgi sistemlerinin çalışmasını olumsuz etkileyebilecek veya bilgi güvenliğini tehlikeye atacak faaliyetlerde bulunmamak,
− Bilgi Güvenliği dokümanları ile ilgili güncelleme/iyileştirme taleplerini Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusuna bildirmek,
− Bilgi ve kurumsal kaynaklarına iş ihtiyaçları ölçüsünde erişim talebinde bulunmak,
− Sahibi olunan varlığın ve Kişisel Verilerin, erişim haklarını ve kimlerin yönetici ve kullanıcı bazında hangi ayrıcalıkla erişilebileceğini tayin etmek,
− Varlık envanterini gözlemlemek ve güncelliğini sağlamak,
Bilgi Güvenliği Politikası ilkeleri, Şirket İnsan Kaynaklarının Personel Yönetmeliği Kurallarına paralel uygulanmaktadır. Şirket çalışanı “Bilgi Güvenliği Politikasının” farkında olmaktan ve bu ilkelere uymaktan sorumludur. Herhangi bir Şirket çalışanı Bilgi Güvenliği Politikaların gelişmesi ve Şirket’ in ihtiyaç duyduğu kontrolleri daha iyi yansıtması amacıyla politikaların değiştirilmesi konusunda Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu’ na talepte bulunabilir. Yapılan talepler Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu tarafından ele alınır ve değerlendirilir.

Üçüncü Taraflar:

Şirket’e mal ve hizmet sağlayan üçüncü kişilerin ve bunların çalışanlarının uyması gereken bilgi güvenliğine ilişkin düzenlemeler, ilgili sözleşmeler ve güvenlik protokolleri ile belirlenir.


Bunlar asgari aşağıdaki hususları kapsar:


− Sözleşmeler veya protokoller ile bildirilen bilgi güvenliği kuralları başta olmak üzere üçüncü taraflarla ilişkileri düzenleyen Şirket Politika ve Prosedürleri’ ne uygun hareket etmek.
− Şirket’e ait bilgi ve varlıkları Şirket onayı ve izni olmadan başkaları ile paylaşmamak,
− Şirket tarafından kendilerine verilen kimlikleri mukavelelere ve talimatlara uygun şekilde kullanmak,
− Şirket’in onay ve izni olmadan, Şirket’in cihazlarındaki hiçbir veri ve yazılımı kopyalamamak, ortamın ses kaydını almamak, resmini, videosunu çekmemek, veri güvenliğini veya imajını tehlikeye atabilecek paylaşımlarda/hareketlerde bulunmamak.
− Şirket lokasyonlarında yapılacak sistem erişimlerini Bilgi Teknolojileri ekiplerinin gözetiminde gerçekleştirmek.


Şirket personeli sınıflandırmasına girmeyen ve Şirket bilgilerine erişim gereği olan üçüncü şahıs hizmet sağlayıcıları ve bunların bağlı destek personeli gibi tüm kişilerin, bu politikanın genel ilkelerine ve uymak zorunda oldukları diğer güvenlik sorumluluklarına ve yükümlülüklerine bağlı kalması şarttır.

4. Denetim ve Kontrol


Şirket bilgi sistemlerine ilişkin riskleri belirlemek, ölçmek, izlemek, işlemek ve raporlamak üzere risk yönetimi süreç ve prosedürlerini tesis eder ve güncelliğini sağlar. Bilgi sistemlerine ilişkin risk analizi, risk işleme ve gözetim süreçleri işletilir. Risk analizi yılda en az bir defa gerçekleştirilir.
Bilgi sistemlerinde meydana gelecek önemli değişikliklerde tekrarlanır. Risk analizinde tüm bilgi varlıkları değerlendirmeye alınır.
Bilgi sistemleri süreçleri ve kontrollerine ilişkin etkinlik, yeterlilik ve uyumluluk ile öngörülen risk ya da risklerin etkisini azaltmaya yönelik faaliyetler devamlı bir şekilde takip edilir ve değerlendirilir. Değerlendirme neticesinde tespit edilen önemli kontrol eksiklikleri ve yapılan çalışmalar yılda en az bir kez üst yönetime raporlanır ve gerekli önlemlerin alınması sağlanır.
Bu politikanın ve tüm standartların ve diğer destekleyici belgelerin ve eğitim faaliyetlerinin işlevsel sahipliği a. Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu tarafından yürütülecek ve bu yöneticilik, aynı zamanda politikanın tüm Şirket bünyesinde uygulanmasıyla ilgili olarak tavsiye kaynağı ve rehber olacaktır.
Her birim yöneticisi Bilgi Güvenliği Politikasına uyumun sağlanması için gerekli tedbirleri almak ve sistemi gözetlemekten birinci derecede sorumludur.
Bilgi Güvenliği Politikası ihlalleri, Şirket’in risklere karşı ihtiyaç duyulan kontrollerin uygulanmaması neticesinde zarar görmesine, ayrıca yeni Türk Ceza Kanuna göre de cezai sorumluluk doğurmasına ve maddi zararların tazmini sorumluluğuna sebep olabilecektir. Dolayısıyla söz konusu ihlal aynı zamanda Şirket Personel Yönetmeliği ihlali olup disiplin cezası sonucunu doğurabilir. Gerek gözetim gerek denetim gerekse ihbar sonucu tespit edilen Bilgi Güvenliği Politikası ihlalleri şirket içi disiplin cezalarının uygulanması, istihdama son verilmesi hatta Adli ve Cezai yasal işlemler başlatılması ile sonuçlanabilecektir.

5. Hedefler


Şirket Bilgi Güvenliği, Şirket’in itibarının, güvenilirliğinin, bilgi varlıklarının korunması, temel ve destekleyici iş faaliyetlerinin mümkün olan en az kesinti ile devam etmesi amacıyla,
- Bilgi sistemlerinin sürekliliğini tam olarak sağlamayı,
- Çalışanların farkındalık ve güvenlik gereksinimlerine uyum düzeylerini en üst seviyeye çıkarmayı,
- Üçüncü taraflar ile yapılan sözleşmelere uygunluğun tam olarak tesis edilmesini sağlamayı,
- Bilgi güvenliği ihlal olaylarını en aza indirmeyi ve bunları öğrenme fırsatına çevirmeyi,
- Bilginin yasalara tam uyumlu üretilmesini, erişim sağlanmasını ve saklanmasını,


6. Yürürlük


İşbu Bilgi Güvenliği Politikası 27/06/2025 tarihli Yönetim Kurulu kararı ile onaylanarak, yürürlüğe girmiştir. Bilgi Güvenliği Politikasında herhangi bir değişiklik gerektiğinde, değişiklik yapılan hususlar Yönetim Kurulu onayından geçtikten sonra geçerlilik kazanır. Onaylanan Bilgi Güvenliği Politikası tüm çalışanlarına ve konu ile ilgili olanlara duyurulur.


7. Yürütme


Bu Politika hükümleri Genel Müdürlük makamı tarafından yürütülür.

Ücretlendirme Politikası

Ücret komitesi, bu komitenin bulunmaması durumunda, kurumsal yönetim komitesi, yönetim kurulu üyelerinin ve üst düzey yöneticilerin ücret önerilerini oluşturur ve yönetim kurulunun onayına sunar. Üst düzey yöneticilerin ücretleri yönetim kurulu kararı ile, yönetim kurulu üyelerine ödenecek ücretler ise genel kurul kararı ile belirlenir. Bağımsız yönetim kurulu üyelerine huzur hakkı olarak ödenecek ücretin üyenin bağımsızlığını koruyacak düzeyde olmasına özen gösterilir ve Kurumsal Yönetim İlkeleri çerçevesinde hisse senedi opsiyonları veya Şirketin performansına dayalı ödeme planları kullanılmaz.

Ücretler; kısa ve uzun vadede yurtiçi ve yurtdışı ekonomik koşullar, faaliyet gösterilen sektörün ve sahip olunan iştiraklerin yapısı, çalışan sayısı, yurtiçi ve yurtdışı rekabet koşulları, üretim, hizmet ve satış faaliyetlerini, bu faaliyetlerin sürdürülebilmesi için gerekli bilgi, beceri, yetkinlik ve deneyim seviyesini, ilgililerce karar verme ve uygulama sürecinde alınan sorumlulukları dikkate alınarak belirlenir..

 

Etik Değerler

Eşitlik ve İnsana Saygı:

Tüm iç ve dış müşterilerimiz, ırk, renk, cins, dil, din veya herhangi bir başka ayrım gözetilmeksizin yasalarda ve DAGİ’de yer alan bütün haklardan ve bütün özgürlüklerden yararlanmaktadır.

İyi Niyet ve Ahlak Kuralları:

Firmamız bünyesinde, 4857 sayılı iş kanunu temel alınarak hazırlanan “İşyeri Çalışma Yönetmeliği” ve “İşyeri Disiplin Yönetmeliği” tüm çalışanlarımıza tebliğ edilmiş olup, iyi niyet ve ahlak kurallarına uyulmakta ve korunması için yönetimce gerekli önlemler alınmıştır.

Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti:

Müşterilerimize sunduğumuz ürünlerimizin kaliteli ve sağlık koşullarına uygun olması, müşterilerimizin her türlü beklentilerine karşılık verebilmemiz DAGİ kurum kültürünün özünü oluşturmaktadır. Tüketici haklarına hak ettiği değeri veren, her durumda müşterisinin yanında yer alan DAGİ, proje ve çalışmalarının merkezine koşulsuz müşteri memnuniyetini yerleştirmektedir.

 

Bilgilendirme Politikası

Şirketimiz, çıkardığı sermaye piyasası araçlarının değerini veya yatırımcıların yatırım kararlarını etkileyebilecek önemli olay ve gelişmeleri, öğrendikleri anda eşitlik, doğruluk, tarafsızlık, tutarlılık ve uygun zamanlama ilkeleri çerçevesinde özel durum açıklamaları yoluyla kamuya duyurur. Duyurularda, şirketin rekabet gücünü önleyecek, dolayısıyla şirket, pay sahipleri ve menfaat sahipleri açısından zararlı sonuçlar oluşturabilecek bilgilere yer verilemeyeceği gibi, şirkete ait ticari sırlar da açıklanamaz. Kamuyu Aydınlatma Platformu'na gönderilen bilgiler, en kısa sürede şirket internet sitesinde yayımlanır. Özel durum açıklamalarına konu bilgilerin, kamuya açıklanana kadar gizli kalması, içsel bilgilere erişimi olanlar listesinde yer alan kişiler ve şirket arasında imzalanan protokol ile sağlanır.

Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS), Sermaye Piyasası Mevzuatı ve SPK Kurumsal Yönetim İlkeleri uygun olarak hazırlan, ayrıca 6 ve 12 aylık dönemlerde bağımsız denetimden geçirilen Finansal raporlar ile ekli dokümanlar Yönetim Kurulu onayını takiben SPK ve İMKB düzenlemeleri doğrultusunda Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda yayımlanır. Eş zamanlı olarak şirket web sitesinde de (www.dagi.com.tr) yayımlanır.

Şirketimizce Kurumsal Yönetim İlkeleri doğrultusunda, Sermaye Piyasası düzenlemelerinin takibi ve sermaye piyasası kurumlarıyla ilişkilerin yürütülmesine ilaveten, hissedar ve yatırımcıların bilgi taleplerinin karşılanması ve pay sahipliği haklarının kullandırılmasıyla beraber, başta Genel Kurullara ilişkin düzenlemelerden, internet sitesi dahil bilgi akışının sağlanmasına kadar, gerekli koordinasyonun sağlanması bilgilendirme politikamızın temelleri arasında yer alır.

Yönetim Kurulu Başkan ve Üyeleri, Genel Müdür Yardımcısı veya Yatırımcı İlişkileri Birimi, gerektiğinde kamuyu bilgilendirmek amacıyla, basın dahil bütün bilgilendirme kanallarına bildirimde bulunabilir, pay sahipleri, yatırımcılar, analistler ve menfaat sahipleriyle toplantılar düzenleyebilir. Bu toplantılara davette eşitlik ilkesine bağlı kalınır. Toplantılarda açıklanan sunum ve raporlar şirket internet sitesinde yer alır. Basından gelen röportaj, açıklama ve benzeri talepler ise şirket tarafından bilgilendirme politikasına uygun olarak değerlendirilir ve yanıtlanır.

Şirketimizle ilgili, basın-yayın organlarında veya kamuoyunda çıkan haber ve söylentiler Yatırımcı İlişkileri Birimi tarafından izlenen süreli yayınlardan takip edilir. Şirketimizin duyurularından yararlanılarak yapılan yorumlar ve teknik analizler dışında kalan bilgiler içeren ve şirketin çıkardığı sermaye piyasası araçlarının değerini veya yatırımcıların yatırım kararlarını etkileyebilecek derecede önemli görülen haber ve söylentilerin doğru ve yeterli olup, olmadığına ilişkin özel durum açıklaması yapılır.

Ortaklarımızdan gelen her türlü soru, Sermaye Piyasası Kanunu hükümleri çerçevesinde kalmak ve ticari sır niteliği taşımamak kaydıyla Yatırımcı İlişkileri Birimi tarafından bilgilendirme politikası kapsamında ve eşitlik ilkesi gözetilerek en kısa sürede yazılı veya sözlü olarak yanıtlanır. Bu sorular ve yanıtları internet sitemizin sıkça sorulan sorular bölümünde de yayımlanır.

Bilgilendirme politikasının uygulanması ve geliştirilmesi konusunda Yönetim Kurulumuz yetkilidir.

Genel Kurul Bilgileri

04.07.2025 Tarihli Genel Kurul

04.07.2024 Tarihli Genel Kurul

07.08.2023 Tarihli Olağan Genel Kurul

16.05.2022 Tarihli Olağan Genel Kurul

03.06.2021 Tarihli Olağan Genel Kurul

07.05.2020 Tarihli Olağan Genel Kurul

23.05.2019 Tarihli Olağan Genel Kurul

19.04.2018 Tarihli Olağan Genel Kurul

Özel Durum Açıklamaları

2025

2024

2023

2022

2021

2020

2019

Sıkça Sorulan Sorular

Sorularınız için yatirimci@dagi.com.tr adresine başvurabilirsiniz.

Yatırımcı İlişkileri İletişim

E-Posta: yatirimci@dagi.com.tr
Telefon: +90 212 240 40 65-446