Yatırımcı İlişkileri
Ticaret Sicil Belgesi
Ticaret Sicil Memurluğu: İstanbul Ticaret Sicili Müdürlüğü
Tescil Tarihi: 05.10.1988
Ticaret Sicil Numarası: 248953
Vergi Dairesi: Boğaziçi Kurumlar Vergi Dairesi
Vergi Numarası: 2650527899
Bağımsız Denetim Kuruluşu
PKF Aday Bağımsız Denetim A.Ş.
Bağımsız Denetim Kuruluşu No: -SPK Liste Giriş Tarihi: 20/01/2012
SPK Liste Çıkış Tarihi: -
Faaliyet Durumu: Aktif
Uluslararası Bağımsız Denetim Kuruluşu Web Adresi: www.pkfistanbul.com
Adres: Eski Büyükdere Cad. Park Plaza, No: 14 Kat: 3 Maslak
Şehir: İstanbul
Telefon: 0 212 426 00 93
Fax: 0 212 426 84 44
Hisse Senedi Bilgileri
Kotasyon/İşlem Görmeye Başlama Tarihi: 01.06.2011
Sermaye Piyasası Aracının İşlem Gördüğü Pazar: ANA PAZAR
Şirketin Dahil Olduğu Endeksler: BIST TÜM-100 / BIST İSTANBUL / BIST TEKSTİL, DERİ / BIST SINAİ / BIST ANA / BIST TÜM
İlgili Piyasanın/Borsanın Bulunduğu Ülke: Türkiye
Esas Sözleşme
Esas sözleşme için tıklayınız.
İzahname ve Sirküler
Halka Arz
2016 Yılı İhraç Belgesi
2021 Yılı Onaylı İzahname ve Belgeler
- 04.03.2021 Tarihli Onaylı İzahname
- 04.03.2021 Tarihli Onaylı İzahname Ekleri
- Denetim Komitesi Fon Kullanım Yerleri Raporu
- Tasarruf Sahiplerine Satış Duyurusu
Ortaklık Yapısı
Ortaklar | Sermayedeki Payı (%) | Sermayedeki Payı (TL) |
Mahmut Nedim Koç | 56,17% | 224.697.896,63 |
Diğer | 43,83% | 175.302.103,37 |
Toplam | 100,0% | 400.000.000 |
İmtiyazlı Paylar
Hisse senetleri (A) ve (B) grubu olmak üzere 2 gruba ayrılmıştır. (A) grubu paylar nama yazılı olup, bazı imtiyazlar içermektedir. Şirket esas sözleşmesinin (A) grubuna tanınan imtiyazlar ile ilgili kısımları aşağıda yer almaktadır.
Esas sözleşmenin “Yönetim Kurulu ve Süresi” başlıklı 6.maddesi uyarınca ;
“Yönetim kurulu üyelerinin yarısı A grubu pay sahiplerinin çoğunluğunun aday göstereceği kişiler arasından seçilir. Yönetim kurulu üye sayısının tek sayılardan oluşması durumunda, üye sayısının yarısından aşağı yuvarlanarak ulaşılacak en yakın tam sayı olarak belirlenir.”
Esas sözleşmenin “Çıkarılmış Sermaye ve Paylar” başlıklı 7.maddesi uyarınca ;
Şirketin çıkarılmış sermayesi 129.900.000 TL ( YüzyirmidokuzmilyonDokuzyüzbin Türk Lirası) ’dir. Bu sermaye her biri 1-Krş değerinde; 844.997.260,200 adet A Grubu, 12.145.002.739,800 adet B grubu olmak üzere toplam 12.990.000.000 (OnikimilyarDokuzyüzdoksanmilyon) adet paya ayrılmıştır.
Paylar, Türk Ticaret Kanunu ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine göre devir ve temlik olunur. Nama yazılı payların devri yönetim kurulunun onayına tabidir. Nama yazılı payların devri, şirketin işletme konusu veya işletmenin ekonomik bağımsızlığı yönünde risk oluşturuyorsa yönetim kurulu pay devrini onaylamayabilir.
Yapılacak sermaye artırımlarında (A) grubu payların karşılığında (A) grubu, (B) grubu payların karşılığında (B) grubu yeni pay çıkarılacaktır. Ancak ortakların yeni pay alma hakları sınırlandırıldığı takdirde, çıkarılacak yeni payların tümü B grubu olarak çıkarılacaktır. (A) Grubu pay sahiplerinin rüçhan haklarını kullanmamaları durumunda kullanılmayan rüçhan hakları, Yönetim Kurulu tarafından mevcut (A) Grubu pay sahiplerine payları oranında teklif edilir.”
Esas sözleşmenin “Kar’ın Tespiti ve Dağıtımı” başlıklı 14.maddesi uyarınca ;
“c) Kanuni Yedek Akçe ve Birinci Kar Payı ayrıldıktan sonra, kalan kısmın yüzde 10’u (A) Grubu pay sahiplerine payları oranında dağıtılmak için ayrılır.”
Esas sözleşmenin “Şirketin Fesih ve İnfisahı” başlıklı 18.maddesi uyarınca ;
“Şirketin iflastan başka bir sebepten infisahı veya tasfiyesi halinde, Şirket borçları ödendikten sonra kalan mevcudun %15’i (A) grubu pay sahiplerine ödenir. Geriye kalan tutar Şirketin tüm hissedarlarına ödemiş oldukları sermaye miktarı nispetinde dağıtılır.
Şirket iflastan başka bir sebepten fesholur veya tasfiye olursa Genel Kurulca (A) grubu hissedarlarının gösterecekleri adaylar arasından seçilecek üç kişilik bir tasfiye heyeti seçilir.”.
Yönetime İlişkin Bilgiler
Mahmut Nedim KOÇ - Yönetim Kurulu Başkanı
Şanlıurfa’da 1965 yılında doğan Mahmut Nedim Koç 1986-1993 yıllarında Demir Çelik ürünleri imalatı ve ticareti yapmış, Eros Tekstil İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş., Hacı Eyyüp KOÇ Vakfı, ve MNK Girişim Holding A.Ş. firmalarında Yönetim Kurulu Başkanı, Akdemir Çelik Sanayi ve Ticaret A.Ş., İDÇ Liman İşletmeleri A.Ş., İzdemir Enerji Elektrik Üretim A.Ş., İzmir Demir Çelik Sanayi A.Ş. ve İDÇ Denizcilik Sanayi ve Tic. A.Ş. firmalarında Yönetim Kurulu üyesidir. 1993 yılında kurucu ortağı ve yöneticisi olduğu Koç Metalurji A.Ş den sonra 2004 yılında Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürütmektedir.
Barış DÜZEL - Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür
1982 yılı doğumlu Barış DÜZEL, 2005 Yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme bölümünden mezun olmuştur. 2005-2011 yılları arasında PwC (PricewaterhouseCoopers) Türkiye firmasında denetim asistanı olarak başladığı kariyerinde son olarak Denetim Müdürü pozisyonunda çalışmıştır. PwC ‘den sonra 1 yıl Turkcell’de Finansal Planlama biriminde çalışmış ve 2012 yılında DeFacto Perakende A.Ş.’ye katılmıştır. 2018 yılına kadar Defacto firmasında Denetim ve Gelir Koruma Direktörü, Yurtiçi Satış Direktörü, Yönetim Kurulu Danışmanı ve CEO Yardımcısı rollerinde hizmet vermiştir. Eylül 2018 itibariyla Koton Mağazacılık A.Ş. firmasında Yurtdışı Satış ve Yönetim Faaliyetlerinden sorumlu olarak doğrudan CEO’ya raporlamıştır. Barış DÜZEL, 2020 Yılı Ağustos ayından bu yana Dagi Giyim A.Ş’de Genel Müdür görevini yürütmekte olup 2021 yılı Ekim ayı itibariyle Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür görevlerini üstlenmiştir.
Tamer KOÇ-Yönetim Kurulu Üyesi
1999 doğumlu olan Tamer KOÇ Lisans Eğitimine Koç Üniversitesi Ekonomi bölümünde devam etmektedir. Temmuz 2019 tarihinden itibaren bu yana EROS Tekstil’de çalışmaktadır. Aynı zamanda 16.09.2019 tarihinden itibaren Dagi giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş firmasında Yönetim Kurulu Üyesi ve Riskin Erken Saptanması Komitesi üyesi olarak görev almaktadır.
İbrahim ÇAKIR – Bağımsız Üye
31.10.1979 tarihinde Burdur’da doğmuştur. İlk, orta, lise eğitimini Burdur’da tamamlamıştır. Üniversite eğitimini 1996-2000 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinde tamamlamıştır. 2002 yılında avukatlık stajını tamamlayarak avukatlık ruhsatnamesi almış ve fiili olarak avukatlık yapmaya başlamıştır. 2004 yılında kendi kurmuş olduğu Vizyon Hukuk Bürosu adı altında 4 avukatın çalıştığı hukuk bürosunda avukatlık mesleğini icra etmektedir. Gayrimenkul hukuku, ticaret hukuku, iş hukuku uzmanlık alanlarıdır.
Cihan ZORLU – Bağımsız Üye
01.02.1996 tarihinde Kastamonu’da doğmuştur. İlk, orta, lise eğitimini Kastamonu’da tamamlamıştır. Üniversite eğitimini 2014-2018 yılları arasında Atatürk Üniversitesi Hukuk Fakültesinde tamamlamıştır. 2019 yılında avukatlık stajını tamamlayarak avukatlık ruhsatnamesi almış ve fiili olarak avukatlık yapmaya başlamıştır. 2019 yılından itibaren Vizyon Hukuk Bürosu adı altında 4 avukatın çalıştığı hukuk bürosunda avukatlık mesleğini icra etmektedir. Gayrimenkul Hukuku, Ticaret Hukuku, İş Hukuku, Şirketler Hukuku uzmanlık alanlarıdır.
Orhan DOĞAN- Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi İşletme bölümünden 2010 yılında mezun olan Orhan Doğan kariyer yolculuğuna 2011 – 2014 yılları arasında Deloitte firmasında başlamış ve Kıdemli Denetçi pozisyonunda görev almıştır. Deloitte firmasından sonra 9 ay Tekfen firmasında Finansal Kontrol pozisyonunda çalışmış ve 2014 yılında DeFacto Perakende Tic. Aş. geçiş yapmıştır. 2021 yılına kadar Defacto firmasında Kıdemli Finans Analisti ve Kontrol Uzmanı, Kurumsal Finans ve Finansal Raporlama Müdürü ve Kurumsal Finans ve Finansal Raporlama Grup Müdürü pozisyonunda hizmet vermiştir. Orhan Doğan 2021 Şubat ayından 2023 Aralık ayına kadar olan sürede Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş’de Mali İşler ve Merkezi Planlama Direktörü görevini yürütmüştür. 2024 Ocak ayından itibaren Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş’de Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.
Müge KILIÇ- İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi İşletme Bölümü’nden (Onur Derecesi) 2008’de mezun olmuş, 2010’da Southern States University (San Diego, CA) İşletme Yüksek Lisansı (MBA) programını tamamlamıştır. Kariyerine EduGuide International Consulting Company’de İnsan Kaynakları Uzmanı olarak USA ve TR arasında işe alım danışmanlığı yaparak başlamış, ardından 2010-2014 yılları arasında DIAGEO’da İnsan Kaynakları Analisti; 2014-2021 yılları arasında ise Almanya ve Amerika operasyonları bulunan, TADIM’da İnsan Kaynakları Yöneticisi ve İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapmıştır. Kasım 2021’de DAGİ bünyesine İnsan ve Kültür Direktörü olarak katılan Kılıç, Ocak 2025 itibarıyla İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı pozisyonunda görevine devam etmektedir. Kurumsal strateji, organizasyonel gelişim, işveren markalaşması ve çalışan bağlılığı konularında uzmanlaşan Kılıç; İngilizceyi ileri düzeyde kullanabilmektedir.
Komiteler
Denetimden Sorumlu Komite
Komite Başkanı : Cihan ZORLU
Komite Üyesi : İbrahim ÇAKIR
Denetimden Sorumlu Komite Çalışma Esasları için tıklayınız.
Kurumsal Yönetim Komitesi
Komite Başkanı : Cihan ZORLU
Komite Üyesi : Ayşegül TEKER
Kurumsal Yönetim Komitesi Çalışma Esasları için tıklayınız.
Riskin Erken Saptanması Komitesi
Komite Başkanı : İbrahim ÇAKIR
Komite Üyesi : Tamer KOÇ
Riskin Erken Saptanması Komitesi Çalışma Esasları için tıklayınız.
Politikalar
Kar Dağıtım Politikası
Şirketimizin kâr dağıtım politikası, pay sahiplerinin ortaklığın gelecek dönemlerde elde edeceği kârın dağıtım usul ve esaslarını öngörebilmesine imkan verecek şekilde Türk Ticaret Kanunu ve Sermaye Piyasası Kurulu Mevzuatı doğrultusunda belirlenmiştir.
Türk Ticaret Kanunu’na göre ayrılması gereken yedek akçeler ile esas sözleşmede veya kâr dağıtım politikasında pay sahipleri için belirlenen kâr payı ayrılmadıkça; başka yedek akçe ayrılmasına, ertesi yıla kâr aktarılmasına ve intifa senedi sahiplerine, yönetimkurulu üyelerine, ortaklık çalışanlarına ve pay sahibi dışındaki kişilere kârdan pay dağıtılmasına karar verilemeyeceği gibi, pay sahipleri için belirlenen kâr payı nakden ödenmedikçe bu kişilere kârdan pay dağıtılamaz.
Sermaye Piyasası Kurulu Seri: II, No: 19.1 “Kar Payı Tebliği”ne göre ortaklıklar, kârlarını genel kurulları tarafından belirlenecek kâr dağıtım politikaları çerçevesinde ve ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak genel kurul kararıyla dağıtır.
Dağıtılmasına karar verilen karın dağıtım şekli ve zamanı, yönetim kurulunun bu konudaki teklifi üzerine genel kurulca kararlaştırılır. Ortaklıklarda kâr payı, dağıtım tarihi itibarıyla mevcut payların tümüne, bunların ihraç ve iktisap tarihleri dikkate alınmaksızın payları oranında eşit olarak dağıtılır. Kar payı Sermaye Piyasası Kurulu’nun ilgili tebliğleri doğrultusunda Genel Kurul toplantısında karara bağlanmak şartı ile eşit veya farklı tutarlı taksitlerle ödenebilir.
Yönetim Kurulu, kâr dağıtımı yapılmadığı takdirde kârın neden dağıtılmayacağını ve dağıtılmayacak kârın nasıl kullanılacağını Genel Kurul’da pay sahiplerinin bilgisine sunar.
Kâr dağıtım politikasında değişiklik yapılmak istenmesi durumunda, bu değişikliğe ilişkin yönetim kurulu kararı ve değişikliğin gerekçesi, Kurulun özel durumların kamuya açıklanmasına ilişkin düzenlemeleri çerçevesinde kamuya duyurulur.
Sosyal Sorumluluk Politikası
Bağış ve Yardım Politikası
Toplumsal ve sosyal sorumlulukların yerine getirilmesi çerçevesinde insani, kültürel, eğitim, sanat, sağlık ve benzeri amaçlariçin ilgili mevzuata uygun olmak kaydıyla bağış, yardım ve sponsorluk yapılabilir.
Gerek fabrika, mağaza ve bayilerimizin bulunduğu bölge ve gerekse genel olarak kamuya yönelik sosyal çalışmalar çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk ve toplum üzerinde etki kriterlerine göre faaliyetler düzenlenmektedir.
Ulusumuzun en değerli varlıkları olan sevgili çocuklarımızın yaşam kalitesini ve eğitimlerini artırmaya yönelik sosyal yardımlaşma kuruluşlarına (T.C Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, TOÇEV, Türk Kızılay) ayni yardımlar yapılmaktadır.
Yapılan bağışlar detaylı bir şekilde ilgili yılın Olağan Genel Kurul Toplantısı'nda ortakların bilgisine sunulur.
Kurumsal Bilgi Güvenliği Politikası
1. Kapsam
Dagi Giyim ve Ticaret A.Ş.’nin stratejik planlarının desteklenmesi, sahip olunan marka değerinin korunması ve ilgili yasal düzenlemelere uyum sağlanması amacıyla izlenmesi gereken bilgi güvenliği kuralları ve prensipleri ile bilgi güvenliği süreçlerinin işletilmesi için gerekli rollerin vesorumlulukların tanımlanması bu Politika kapsamındadır. Şirket mülkiyetinde olan her türlü bilgi ve bilgi varlığı bu Politika kapsamında olup, Şirket bünyesinde yerine getirilen tüm faaliyetler ve işletilen süreçler bu Politikaya uygun olarak yürütülür.
2. Amaç
Şirket bilgi varlıklarının siber saldırılardan korunmasına yönelik politika, prosedür, organizasyon vb. güvenlik kontrollerini sağlamak için “Bilgi Güvenliği Yönetimi Sistemi” tasarlanmıştır. Bunun anlamı; bilgilerin yetkili ellerde kalması, bilgilerin eksiksiz, doğru ve kullanılabilir durumda olmasının sağlanması ve bilgilerin, sistemlerin gerektiğinde kullanıma hazır olmasının sağlanmasıdır.
Bilgi Güvenlik Yönetim Sistemi; güvenlik stratejisinin belirlenmesi, güvenlik politikalarının
oluşturulması ve uygulanması, güvenlik sistemlerinin kurulumu, yönetimi ve izlenmesi süreç ve operasyonlarını içerir. Bilgi Güvenliği Politikası, halka açık şirketler için Sermaye Piyasası Kurulu tarafından yürürlüğe konan VII-128.9 Bilgi Sistemleri Yönetimi Tebliği (Tebliğ) ve konuyla ilgili Kişisel Verilerin Korunması Kanunu dikkate alınarak hazırlanmıştır.
Şirket, Bilgi Güvenliği ile ilgili aşağıda belirtilen konuların yerine getirilmesini benimsemiştir:
− Bilgi varlıklarını yönetmek, varlıkların güvenlik değerlerini, ihtiyaçlarını ve risklerini belirlemek, güvenlik risklerine yönelik kontrolleri geliştirmek ve uygulamak,
− Bilgi varlıkları, değerleri, güvenlik ihtiyaçları, zafiyetleri, varlıklara yönelik tehditlerin,tehditlerin sıklıklarının saptanması için yöntemlerin belirleyeceği çerçeveyi tanımlamak,
− Tehditlerin varlıklar üzerindeki gizlilik, bütünlük, erişilebilirlik etkilerini değerlendirmeye yönelik çerçeveyi tanımlamak,
− Risklerin işlenmesi için çalışma esaslarını ortaya koymak,
− Hizmet verilen kapsam bağlamında teknolojik beklentileri gözden geçirerek riskleri sürekli takip etmek,
− Tabi olduğu ulusal veya uluslararası düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmekten, anlaşmalardan doğan yükümlülüklerini karşılamaktan, iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarından kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamak,
− Hizmet sürekliliğine yönelik bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltmak ve sürekliliğe katkıda bulunmak,
− Gerçekleşebilecek bilgi güvenliği olaylarına hızla müdahale edebilecek ve olayın etkisini minimize edecek yetkinliğe sahip olmak,
− Maliyet etkin bir kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği seviyesini zaman içinde korumak ve iyileştirmek,
− Kurum itibarını geliştirmek, bilgi güvenliği temelli olumsuz etkilerden korumak,
− Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamak,
− Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmek amacıyla tüm çalışmalara destek vermek.
3. Roller ve Sorumlular
a. Yönetim Kurulu:
Bilgi güvenliği politikası üst yönetim tarafından hazırlanır ve Yönetim Kurulu tarafından onaylanır.
Bilgi güvenliği politikası kapsamında bilgi sistemleri üzerinde etkin ve yeterli kontrollerin tesis edilmesi Yönetim Kurulunun sorumluluğundadır. Yönetim Kurulu, politikanın gözetiminden sorumlu “Üst Yönetim” i yetkilendirir. Atanacak yetkiler ve sorumluluklar görevler ayrılığı ilkesi ile tutarlı olur.
b. Üst Yönetim:
Üst Yönetim, Bilgi Güvenliği ile ilgili genel yönetim çerçevesinin oluşturulmasından, sürekliliğinin sağlanmasından, bu politikanın, güncel olarak yaşamasını ve Şirket ve iştiraklerinin işle ilgili gerekliliklerini veya bilgilerinin ve bilgi sistemlerinin karşı karşıya olduğu risk ortamındaki ya da tehditlerdeki değişimleri yansıtmaya devam etmesini temin edecek şekilde devamlı gözden geçirilmesinden sorumlu olacaktır. Politika kapsamında hazırlanması gereken tüm standart, prosedür ve talimatların onaylanması için Yönetim Kurulu tarafından, Finans ve Mali İşler Direktörlüğü’nden oluşan Üst Yönetim yetkilendirilmiştir Bilgi güvenliği politikasının uygulanması Üst Yönetim tarafından gözetilir. Üst Yönetim, bilgi güvenliği önlemlerinin uygun düzeye getirilmesi hususunda gereken kararlılığı gösterir ve bu amaçla yürütülecek faaliyetlere yönelik olarak yeterli kaynağı tahsis eder. Bilgi sistemlerinden kaynaklanan güvenlik risklerinin yeterli düzeyde yönetildiğinden emin olmak için, bilgi sistemlerinin ve üzerinde işlenmek, iletilmek, depolanmak üzere bulunan verilerin gizlilik, bütünlük ve erişilebilirliklerini sağlayacak önlemlere ilişkin kontrollerin geliştirilmesini, işletilmesini, güncelliğini sağlar ve gerekli yönetsel sorumlulukları tanımlar.
Üst Yönetim’in gözetimi ve sorumluluğu aşağıdaki gibidir:
− Bilgi güvenliği politikalarının ve tüm sorumlulukların her yıl gözden geçirilmesi ve onaylanması,
− Bilgi sistemlerine ve süreçlerine ilişkin potansiyel risklerin etkileriyle birlikte tespit edilmesi ve bu çerçevede söz konusu risklerin azaltılmasına yönelik faaliyetlerin tanımlanmasını içeren risk yönetiminin gerçekleştirilmesi,
− Bilgi güvenliği ihlallerine ilişkin olayların izlenmesi ve her yıl değerlendirilmesi,
− Tüm çalışanların bilgi güvenliği farkındalığını artırmaya yönelik çalışmaların yapılması ve eğitimlerin verilmesi.
− Bilgi sistemlerine ilişkin risklerin yönetimi amacıyla tesis edilen süreç ve prosedürler,organizasyonel ve yönetsel yapı içerisinde fiili olarak işleyecek şekilde yerleştirilir ve işlerliğine ilişkin gözetim ve takipler gerçekleştirilir.Bilgi sistemleri güvenliğine ilişkin süreç ve prosedürlerin gereklerinin yerine getirilmesinden ve takibinden sorumlu olan, bilgi sistemleri güvenliğiyle ilgili riskler ve bu risklerin yönetilmesi hususunda üst yönetime rapor veren ve yeterli teknik bilgi ve
tecrübeye sahip bir Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu belirlenir.
− Risk önceliklerine göre tüm kritik iş süreçlerinin sürekliliğini sağlamak için iş sürekliliği planı hazırlanır. Planda kritik iş süreçlerine ilişkin kabul edilebilir kesinti süreleri ile kabul edilebilir azami veri kaybı belirlenir.
c. Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu
Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu, bilgi sistemleri güvenliğine ilişkin süreç ve prosedürlerin gereklerinin yerine getirilmesinden ve takibinden sorumlu olup, bilgi sistemleri güvenliğiyle ilgili riskler ve bu risklerin yönetilmesi hususunda üst yönetime rapor veren ve yeterli teknik bilgi ve tecrübeye sahip kişidir. Genel olarak bilgi güvenliği olaylarının ele alınmasında rehberlik eder, politikanın ayrıntılı standartlar, prosedürler ve süreçlerle desteklenmesini ve bunların gerek doğdukça kullanıma hazır olmasını sağlar. Ayrıca bu politika gereklerinin tüm çalışanlara (daimî veya dönemsel) ve tüm yüklenici personeline aktarılmasını sağlamaktan sorumlu olacaktır. Bu politikanın ve tüm standartların ve diğer destekleyici belgelerin ve eğitim faaliyetlerinin işlevsel sahipliği Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu tarafından yürütülecek ve bu yöneticilik, aynı zamanda politikanın tüm Şirket bünyesinde uygulanmasıyla ilgili olarak tavsiye kaynağı ve rehber
olacaktır.
Bilgi Güvenliği Yöneticisinin sorumlulukları aşağıdaki gibidir:
− Bilgi güvenliği farkındalık eğitimlerinin etkinliğini ölçmek ve sonuçlarını değerlendirmek.,
− Şirket Bilgi Güvenliği Politikası, Standartları ve Prosedürlerini gözden geçirmek ve gerekli değişiklikler için önerilerde bulunmak,
− Güvenlik zaafları ve olaylarının nedenlerini araştırmak; gerektiği zamanlarda delilleri
saklamak ve raporlar, önlemler ve iyileştirme önerilerinde bulunmaktan sorumludur.
− Belirlenen kritik kontrollerin uygulanmasını sağlamak,
− İş sürekliliği planının işletilmesi, denetlenmesi ve testlerinin yapıldığını kontrol etmek,
− İlgili otorite ve çalışma grupları ile iletişim ve koordinasyonun sağlamak,
− Dış taraflara karşı kurumu temsil etmek ve ilgili faaliyetlerde koordinasyonu sağlamak,
− Bilgi sistemleri güvenliğiyle ilgili risklerle bu risklerin yönetimi hususunda üst yönetime
rapor sunmak.
d. Kurum Personelinin Sorumlulukları:
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kategorisinde yayınlanmış tüm politika ve prosedürlere uymakla, gerçekleşmiş ya da olası güvenlik ihlallerini ve zafiyetlerini bildirmek ve Şirket tarafından talep edilen tüm faaliyetleri gerçekleştirmekle yükümlüdür. Şirket çalışanları konumları veya görevleri ne olursa olsun işlerini, bilgilerin Şirket bünyesinde
korunmasını gözetecek biçimde yapmaktan sorumludur. Bilgi Güvenliği Politikaları ister tam zamanlı ister yarı zamanlı, daimî ya da sözleşmeli olsun, tüm bilgileri veya iş sistemlerini kullanan tüm personel için, coğrafi konumdan veya iş biriminden bağımsız olarak geçerli ve zorunludur.
Bu bağlamda Varlık ve Süreç Sahipleri;
− Kendilerine duyurulan Bilgi Güvenliği Politikasına ve prosedürlerine uymak,
− Kendi süreç ve sistemlerinin yönetimleri için oluşturacakları süreç, akış, talimat, kılavuz,form gibi dokümanlarda Bilgi Güvenliği dokümanlarına uyumu sağlamak,
− Bilgi Güvenliği politikalarına ve/veya prosedürlerine uyumun sağlanmadığı veya bilgi güvenliği ihlal olaylarında yatirimci@dagi.com.tr adresine bildirmek,
− Bilgi sistemlerinin çalışmasını olumsuz etkileyebilecek veya bilgi güvenliğini tehlikeye atacak faaliyetlerde bulunmamak,
− Bilgi Güvenliği dokümanları ile ilgili güncelleme/iyileştirme taleplerini Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusuna bildirmek,
− Bilgi ve kurumsal kaynaklarına iş ihtiyaçları ölçüsünde erişim talebinde bulunmak,
− Sahibi olunan varlığın ve Kişisel Verilerin, erişim haklarını ve kimlerin yönetici ve kullanıcı bazında hangi ayrıcalıkla erişilebileceğini tayin etmek,
− Varlık envanterini gözlemlemek ve güncelliğini sağlamak,
Bilgi Güvenliği Politikası ilkeleri, Şirket İnsan Kaynaklarının Personel Yönetmeliği Kurallarına paralel uygulanmaktadır. Şirket çalışanı “Bilgi Güvenliği Politikasının” farkında olmaktan ve bu ilkelere uymaktan sorumludur. Herhangi bir Şirket çalışanı Bilgi Güvenliği Politikaların gelişmesi ve Şirket’ in ihtiyaç duyduğu kontrolleri daha iyi yansıtması amacıyla politikaların değiştirilmesi konusunda Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu’ na talepte bulunabilir. Yapılan talepler Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu tarafından ele alınır ve değerlendirilir.
Üçüncü Taraflar:
Şirket’e mal ve hizmet sağlayan üçüncü kişilerin ve bunların çalışanlarının uyması gereken bilgi güvenliğine ilişkin düzenlemeler, ilgili sözleşmeler ve güvenlik protokolleri ile belirlenir.
Bunlar asgari aşağıdaki hususları kapsar:
− Sözleşmeler veya protokoller ile bildirilen bilgi güvenliği kuralları başta olmak üzere üçüncü taraflarla ilişkileri düzenleyen Şirket Politika ve Prosedürleri’ ne uygun hareket etmek.
− Şirket’e ait bilgi ve varlıkları Şirket onayı ve izni olmadan başkaları ile paylaşmamak,
− Şirket tarafından kendilerine verilen kimlikleri mukavelelere ve talimatlara uygun şekilde kullanmak,
− Şirket’in onay ve izni olmadan, Şirket’in cihazlarındaki hiçbir veri ve yazılımı kopyalamamak, ortamın ses kaydını almamak, resmini, videosunu çekmemek, veri güvenliğini veya imajını tehlikeye atabilecek paylaşımlarda/hareketlerde bulunmamak.
− Şirket lokasyonlarında yapılacak sistem erişimlerini Bilgi Teknolojileri ekiplerinin gözetiminde gerçekleştirmek.
Şirket personeli sınıflandırmasına girmeyen ve Şirket bilgilerine erişim gereği olan üçüncü şahıs hizmet sağlayıcıları ve bunların bağlı destek personeli gibi tüm kişilerin, bu politikanın genel ilkelerine ve uymak zorunda oldukları diğer güvenlik sorumluluklarına ve yükümlülüklerine bağlı kalması şarttır.
4. Denetim ve Kontrol
Şirket bilgi sistemlerine ilişkin riskleri belirlemek, ölçmek, izlemek, işlemek ve raporlamak üzere risk yönetimi süreç ve prosedürlerini tesis eder ve güncelliğini sağlar. Bilgi sistemlerine ilişkin risk analizi, risk işleme ve gözetim süreçleri işletilir. Risk analizi yılda en az bir defa gerçekleştirilir.
Bilgi sistemlerinde meydana gelecek önemli değişikliklerde tekrarlanır. Risk analizinde tüm bilgi varlıkları değerlendirmeye alınır.
Bilgi sistemleri süreçleri ve kontrollerine ilişkin etkinlik, yeterlilik ve uyumluluk ile öngörülen risk ya da risklerin etkisini azaltmaya yönelik faaliyetler devamlı bir şekilde takip edilir ve değerlendirilir. Değerlendirme neticesinde tespit edilen önemli kontrol eksiklikleri ve yapılan çalışmalar yılda en az bir kez üst yönetime raporlanır ve gerekli önlemlerin alınması sağlanır.
Bu politikanın ve tüm standartların ve diğer destekleyici belgelerin ve eğitim faaliyetlerinin işlevsel sahipliği a. Bilgi Sistemleri Güvenliği Sorumlusu tarafından yürütülecek ve bu yöneticilik, aynı zamanda politikanın tüm Şirket bünyesinde uygulanmasıyla ilgili olarak tavsiye kaynağı ve rehber olacaktır.
Her birim yöneticisi Bilgi Güvenliği Politikasına uyumun sağlanması için gerekli tedbirleri almak ve sistemi gözetlemekten birinci derecede sorumludur.
Bilgi Güvenliği Politikası ihlalleri, Şirket’in risklere karşı ihtiyaç duyulan kontrollerin uygulanmaması neticesinde zarar görmesine, ayrıca yeni Türk Ceza Kanuna göre de cezai sorumluluk doğurmasına ve maddi zararların tazmini sorumluluğuna sebep olabilecektir. Dolayısıyla söz konusu ihlal aynı zamanda Şirket Personel Yönetmeliği ihlali olup disiplin cezası sonucunu doğurabilir. Gerek gözetim gerek denetim gerekse ihbar sonucu tespit edilen Bilgi Güvenliği Politikası ihlalleri şirket içi disiplin cezalarının uygulanması, istihdama son verilmesi hatta Adli ve Cezai yasal işlemler başlatılması ile sonuçlanabilecektir.
5. Hedefler
Şirket Bilgi Güvenliği, Şirket’in itibarının, güvenilirliğinin, bilgi varlıklarının korunması, temel ve destekleyici iş faaliyetlerinin mümkün olan en az kesinti ile devam etmesi amacıyla,
- Bilgi sistemlerinin sürekliliğini tam olarak sağlamayı,
- Çalışanların farkındalık ve güvenlik gereksinimlerine uyum düzeylerini en üst seviyeye çıkarmayı,
- Üçüncü taraflar ile yapılan sözleşmelere uygunluğun tam olarak tesis edilmesini sağlamayı,
- Bilgi güvenliği ihlal olaylarını en aza indirmeyi ve bunları öğrenme fırsatına çevirmeyi,
- Bilginin yasalara tam uyumlu üretilmesini, erişim sağlanmasını ve saklanmasını,
6. Yürürlük
İşbu Bilgi Güvenliği Politikası 27/06/2025 tarihli Yönetim Kurulu kararı ile onaylanarak, yürürlüğe girmiştir. Bilgi Güvenliği Politikasında herhangi bir değişiklik gerektiğinde, değişiklik yapılan hususlar Yönetim Kurulu onayından geçtikten sonra geçerlilik kazanır. Onaylanan Bilgi Güvenliği Politikası tüm çalışanlarına ve konu ile ilgili olanlara duyurulur.
7. Yürütme
Bu Politika hükümleri Genel Müdürlük makamı tarafından yürütülür.
Ücretlendirme Politikası
Ücret komitesi, bu komitenin bulunmaması durumunda, kurumsal yönetim komitesi, yönetim kurulu üyelerinin ve üst düzey yöneticilerin ücret önerilerini oluşturur ve yönetim kurulunun onayına sunar. Üst düzey yöneticilerin ücretleri yönetim kurulu kararı ile, yönetim kurulu üyelerine ödenecek ücretler ise genel kurul kararı ile belirlenir. Bağımsız yönetim kurulu üyelerine huzur hakkı olarak ödenecek ücretin üyenin bağımsızlığını koruyacak düzeyde olmasına özen gösterilir ve Kurumsal Yönetim İlkeleri çerçevesinde hisse senedi opsiyonları veya Şirketin performansına dayalı ödeme planları kullanılmaz.
Ücretler; kısa ve uzun vadede yurtiçi ve yurtdışı ekonomik koşullar, faaliyet gösterilen sektörün ve sahip olunan iştiraklerin yapısı, çalışan sayısı, yurtiçi ve yurtdışı rekabet koşulları, üretim, hizmet ve satış faaliyetlerini, bu faaliyetlerin sürdürülebilmesi için gerekli bilgi, beceri, yetkinlik ve deneyim seviyesini, ilgililerce karar verme ve uygulama sürecinde alınan sorumlulukları dikkate alınarak belirlenir..
Etik Değerler
Eşitlik ve İnsana Saygı:
Tüm iç ve dış müşterilerimiz, ırk, renk, cins, dil, din veya herhangi bir başka ayrım gözetilmeksizin yasalarda ve DAGİ’de yer alan bütün haklardan ve bütün özgürlüklerden yararlanmaktadır.
İyi Niyet ve Ahlak Kuralları:
Firmamız bünyesinde, 4857 sayılı iş kanunu temel alınarak hazırlanan “İşyeri Çalışma Yönetmeliği” ve “İşyeri Disiplin Yönetmeliği” tüm çalışanlarımıza tebliğ edilmiş olup, iyi niyet ve ahlak kurallarına uyulmakta ve korunması için yönetimce gerekli önlemler alınmıştır.
Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti:
Müşterilerimize sunduğumuz ürünlerimizin kaliteli ve sağlık koşullarına uygun olması, müşterilerimizin her türlü beklentilerine karşılık verebilmemiz DAGİ kurum kültürünün özünü oluşturmaktadır. Tüketici haklarına hak ettiği değeri veren, her durumda müşterisinin yanında yer alan DAGİ, proje ve çalışmalarının merkezine koşulsuz müşteri memnuniyetini yerleştirmektedir.
Bilgilendirme Politikası
Şirketimiz, çıkardığı sermaye piyasası araçlarının değerini veya yatırımcıların yatırım kararlarını etkileyebilecek önemli olay ve gelişmeleri, öğrendikleri anda eşitlik, doğruluk, tarafsızlık, tutarlılık ve uygun zamanlama ilkeleri çerçevesinde özel durum açıklamaları yoluyla kamuya duyurur. Duyurularda, şirketin rekabet gücünü önleyecek, dolayısıyla şirket, pay sahipleri ve menfaat sahipleri açısından zararlı sonuçlar oluşturabilecek bilgilere yer verilemeyeceği gibi, şirkete ait ticari sırlar da açıklanamaz. Kamuyu Aydınlatma Platformu'na gönderilen bilgiler, en kısa sürede şirket internet sitesinde yayımlanır. Özel durum açıklamalarına konu bilgilerin, kamuya açıklanana kadar gizli kalması, içsel bilgilere erişimi olanlar listesinde yer alan kişiler ve şirket arasında imzalanan protokol ile sağlanır.
Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS), Sermaye Piyasası Mevzuatı ve SPK Kurumsal Yönetim İlkeleri uygun olarak hazırlan, ayrıca 6 ve 12 aylık dönemlerde bağımsız denetimden geçirilen Finansal raporlar ile ekli dokümanlar Yönetim Kurulu onayını takiben SPK ve İMKB düzenlemeleri doğrultusunda Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda yayımlanır. Eş zamanlı olarak şirket web sitesinde de (www.dagi.com.tr) yayımlanır.
Şirketimizce Kurumsal Yönetim İlkeleri doğrultusunda, Sermaye Piyasası düzenlemelerinin takibi ve sermaye piyasası kurumlarıyla ilişkilerin yürütülmesine ilaveten, hissedar ve yatırımcıların bilgi taleplerinin karşılanması ve pay sahipliği haklarının kullandırılmasıyla beraber, başta Genel Kurullara ilişkin düzenlemelerden, internet sitesi dahil bilgi akışının sağlanmasına kadar, gerekli koordinasyonun sağlanması bilgilendirme politikamızın temelleri arasında yer alır.
Yönetim Kurulu Başkan ve Üyeleri, Genel Müdür Yardımcısı veya Yatırımcı İlişkileri Birimi, gerektiğinde kamuyu bilgilendirmek amacıyla, basın dahil bütün bilgilendirme kanallarına bildirimde bulunabilir, pay sahipleri, yatırımcılar, analistler ve menfaat sahipleriyle toplantılar düzenleyebilir. Bu toplantılara davette eşitlik ilkesine bağlı kalınır. Toplantılarda açıklanan sunum ve raporlar şirket internet sitesinde yer alır. Basından gelen röportaj, açıklama ve benzeri talepler ise şirket tarafından bilgilendirme politikasına uygun olarak değerlendirilir ve yanıtlanır.
Şirketimizle ilgili, basın-yayın organlarında veya kamuoyunda çıkan haber ve söylentiler Yatırımcı İlişkileri Birimi tarafından izlenen süreli yayınlardan takip edilir. Şirketimizin duyurularından yararlanılarak yapılan yorumlar ve teknik analizler dışında kalan bilgiler içeren ve şirketin çıkardığı sermaye piyasası araçlarının değerini veya yatırımcıların yatırım kararlarını etkileyebilecek derecede önemli görülen haber ve söylentilerin doğru ve yeterli olup, olmadığına ilişkin özel durum açıklaması yapılır.
Ortaklarımızdan gelen her türlü soru, Sermaye Piyasası Kanunu hükümleri çerçevesinde kalmak ve ticari sır niteliği taşımamak kaydıyla Yatırımcı İlişkileri Birimi tarafından bilgilendirme politikası kapsamında ve eşitlik ilkesi gözetilerek en kısa sürede yazılı veya sözlü olarak yanıtlanır. Bu sorular ve yanıtları internet sitemizin sıkça sorulan sorular bölümünde de yayımlanır.
Bilgilendirme politikasının uygulanması ve geliştirilmesi konusunda Yönetim Kurulumuz yetkilidir.
Finansal Tablolar
- 30.06.2025
- 31.03.2025
- 30.12.2024
- 30.09.2024
- 30.06.2024
- 31.03.2024
- 31.12.2023
- 30.09.2023
- 30.06.2023
- 31.03.2023
- Basın Bülteni
- 31.12.2022
- 30.09.2022
- 30.06.2022
- 31.03.2022
- 31.12.2021
- 30.09.2021
- 30.06.2021
- 31.12.2020
- 31.03.2021
- 30.09.2020
- 30.06.2020
- 31.03.2020
- 31.12.2019
- 30.09.2019
- 30.06.2019
- 31.03.2019
- 31.12.2018
- 30.09.2018
- 30.06.2018
- 31.03.2018
Faaliyet Raporları
- Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu 30.06.2025
- 31.03.2025
- 30.09.2024
- 30.06.2024
- 31.03.2024
- 31.12.2023
- 30.09.2023
- 30.06.2023
- 31.03.2023
- 31.12.2022
- 30.09.2022
- 30.06.2022
- 31.03.2022
- 31.12.2021
- 30.09.2021
- 30.06.2021
- 31.03.2021
- 31.12.2020
- 30.09.2020
- 30.06.2020
- 31.03.2020
- 31.12.2019
- 30.09.2019
- 30.06.2019
- 31.03.2019
- 31.12.2018
- 30.09.2018
- 30.06.2018
- 31.03.2018
Genel Kurul Bilgileri
04.07.2025 Tarihli Genel Kurul
- Genel Kurul Davet Gündem ve Vekaletname
- Toplantı Tutanağı
- Hazır Bulunanlar Listesi
- Bilgilendirme Dökümanı
04.07.2024 Tarihli Genel Kurul
- Genel Kurul Davet Gündem ve Vekaletname
- Bilgilendirme Dökümanı
- Toplantı Tutanağı
- Hazır Bulunanlar Listesi
- 28.08.2012 Tarih ve 28395 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 28.11.2012 Tarih ve 28481 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 29.08.2012 Tarih ve 28396 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
07.08.2023 Tarihli Olağan Genel Kurul
16.05.2022 Tarihli Olağan Genel Kurul
03.06.2021 Tarihli Olağan Genel Kurul
- Genel Kurul Daveti ve Gündem
- Vekaleten Oy Kullanılması Hakkındaki Tebliğ
- Bilgilendirme Dökümanı
- 28.08.2012 Tarih ve 28395 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 28.11.2012 Tarih ve 28481 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 29.08.2012 Tarih ve 28396 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- Hazır Bulunanlar Listesi
- Toplantı Tutanağı
07.05.2020 Tarihli Olağan Genel Kurul
- Genel Kurul Daveti
- Gündem
- Vekaletname
- Bilgilendirme Dökümanı
- 28.08.2012 Tarih ve 28395 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 29.08.2012 Tarih ve 28396 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 28.11.2012 Tarih ve 28481 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- Vekaleten Oy Kullanilmesi Hakkındaki Tebliği
- Hazır Bulunanlar Listesi
- Toplantı Tutanağı
23.05.2019 Tarihli Olağan Genel Kurul
- Genel Kurul Daveti
- Gündem
- Vekaletname
- Bilgilendirme Dökümanı
- 28.08.2012 Tarih ve 28395 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 29.08.2012 Tarih ve 28396 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- 28.11.2012 Tarih ve 28481 Sayılı Genel Kurul Yönetmeliği
- Vekaleten Oy Kullanilmesi Hakkındaki Tebliği
- Hazır Bulunanlar Listesi
- Toplantı Tutanağı
19.04.2018 Tarihli Olağan Genel Kurul
Özel Durum Açıklamaları
2025
- 08.09.2025 Mağaza Açılışı Hk.
- 05.09.2025 Üst Yönetim Değişikliği Hk.
- 05.09.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 28.08.2025 Olağan Dışı Fiyat ve Miktar Hareketleri Hk.
- 15.08.2025 2024 Sürdürülebilirlik Raporu
- 30.06.2025 Finansal Rapor
- 30.06.2025 Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu
-
30.06.2025 Sorumluluk Beyanı
- 29.07.2025 Mağaza Açılışı Hk.
- 16.07.2025 Olağan Dışı Fiyat ve Miktar Hareketleri Hk.
- 14.07.2025 Esas Sözleşme hk.
- 14.07.2025 Kayıtlı Sermaye Tavanının Artırılması ve Süresinin Uzatılmasına İlişkin Esas Sözleşme Değişikliğinin Tescili ve İlanı hk.
- 14.07.2025 Bağımsız Denetim Kuruluşunun Tescil ve İlanı
- 14.07.2025 2024 yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Sonuçlarının Tescil ve İlanı
- 14.07.2025 Mağaza Açılışı Hk.
- 04.07.2025 Kayıtlı Sermaye Tavanının Artırılması ve Süresinin Uzatılması Amaçlı Esas Sözleşme Değişikliğine İlişkin Genel Kurul Onayı
- 04.07.2025 Kâr Payı Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı
- 04.07.2025 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı
- 04.07.2025 2024 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 02.06.2025 Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (Güncelleme) - Yönetim Kurulu-2
- 02.06.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 02.06.2025 Yatırımcı İlişkileri Bölüm Yöneticisi Atanması Hk.
- 02.06.2025 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu Sonuç Bölümü hk.
- 28.05.2025 2024 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Çağrısı
- 26.05.2025 Yönetim Kurulu'nun 2024 Yılı Kar Payı Dağıtım Önerisi
- 23.05.2025 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi hk.
- 23.05.2025 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu Sonuç Bölümü hk.
- 22.05.2025 Kredi Derecelendirme Notu Hk.
- 09.05.2025 Sorumluluk Beyanı hk.
- 09.05.2025 Finansallar Hk.
- 09.05.2025 Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu Hk.
- 29.04.2025 Kayıtlı Sermaye Tavanı ve Geçerlilik Süresine İlişkin Bakanlık Onayı Hk
- 15.04.2025 Kayıtlı Sermaye Tavanı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 15.04.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 07.04.2025 Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (Güncelleme) - Yönetim Kurulu-2
- 07.04.2025 Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (Güncelleme) - Yönetim Kurulu-1
- 07.04.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 07.04.2025 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 03.04.2025 Kayıtlı Sermaye Tavanı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 28.03.2025 Mağaza Açılışı Hk.
- 10.03.2025 Katılım Finansı İlkeleri Bilgi Formu
- 07.03.2025 Sorumluluk Beyanı 31.12.2024
- 07.03.2025 Faaliyet Raporu (Konsolide)
- 07.03.2025 Finansal Rapor
- 07.03.2025 2024 Yılı Sürdürülebilirlik Uyum Raporu
- 07.03.2025 2024 Yılı Kurumsal Yönetim Uyum Raporu
- 07.03.2025 2024 Yılı Kurumsal Yönetim Bilgi Formu
- 07.03.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 04.03.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 04.03.2025 Esas Sözleşme Hk.
- 04.03.2025 Genel Müdür Yardımcısı Ataması Hk.
- 04.03.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımının Tescili ve İlanı Hk.
- 26.02.2025 Olağan Dışı Fiyat ve Miktar Hareketleri Hk.
- 20.02.2025 Gayrimenkul Satışı Hakkında
- 18.02.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hak Kullanım Başlangıç Tarihinin Belirlenmesi
- 14.02.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımına İlişkin SPK Onayı
- 10.02.2025 Mağaza Kapanışı Hk.
- 06.02.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımına İlişkin Esas Sözleşme Tadil Metninin Revize Edilmesi Hk.
- 04.02.2025 Mağaza Açılışı Hk.
- 21.01.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hk.
- 21.01.2025 Geçmiş Yıllar Zararlarının Mahsup Edilmesi hk.
- 13.01.2025 Mağaza Kapanışı Hk.
2024
- 08.11.2024 Sorumluluk Beyanı (Konsolide)
- 08.11.2024 01.01.2024-30.09.2024 Yönetim Kurulu Faliyet Raporu
- 08.11.2024 Finansal Rapor
- 08.11.2024 Sermaye Artırımı - Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 05.11.2024 Sermaye Artırımı - Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 30.10.2024 Yatırımcı İlişkileri Bölüm Yöneticisi Atanması Hk.
- 30.10.2024 Şirket Genel Bilgi Formu
- 30.10.2024 Mağaza Açılışı Hk.
- 30.10.2024 Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (Güncelleme) - Yönetim Kurulu-2
- 21.10.2024 Olağan Dışı Fiyat ve Miktar Hareketleri
- 19.09.2024 Hak Kullanım Süreç İptal Bildirimi
- 19.09.2024 Sermaye Artırımı - Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 11.09.2024 Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (Güncelleme) - Yönetim Kurulu-2
- 11.09.2024 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi Hk.
- 11.09.2024 Şirket Genel Bilgi Formu
- 11.09.2024 Yatırımcı İlişkileri Yöneticisi Hk.
- 05.09.2024 İzahname (SPK Onayına Sunulan)
- 05.09.2024 İzahname (SPK Onayına Sunulan)
- 05.09.2024 İzahname (SPK Onayına Sunulan)
- 05.09.2024 Sermaye Artırımı Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 04.09.2024 Sermaye artırımında Elde Edilecek - Elde Edilen Fonun Kullanımına İlişkin Rapor
- 04.09.2024 Sermaye Artırımı Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 26.08.2024 Katılım Finans İlkeleri Bilgi Formu
- 23.08.2024 Sorumluluk Beyanı
- 23.08.2024 Yönetim Kurulu Faliyet Raporu Hk.
- 23.08.2024 Finansal Rapor
- 23.07.2024 Bağımsız Denetim Kuruluşunun Tescil Ve İlanı
- 23.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Sonuçlarının Tescil Ve İlanı
- 08.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları-Kvkk Kapsamında Güncelleme Yapılması
- 08.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları- Kvkk Kapsamında Güncelleme Yapılması
- 04.07.2024 Kâr Payı Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı
- 04.07.2024 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi
- 04.07.2024 Yönetim Kurulu Görev Dağılımı
- 04.07.2024 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı
- 04.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 07.06.2024 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Sermaye Piyasası Kurulu'Na Yapılan Başvuru Hk.
- 03.06.2024 Yönetim Kurulu Adaylarının Özgeçmişleri Ve Bağımsız Yönetim Kurulu Adaylarının Bağımsızlık Beyanları
- 03.06.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Çağrısı
- 03.06.2024 Yönetim Kurulu'Nun 2023 Yılı Kar Payı Dağıtım Önerisi
- 28.05.2024 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi Hk.
- 22.05.2024 Kredi Derecelendirme Notu Hk.
- 22.05.2024 Kredi Derecelendirme Bildirimi
- 17.05.2024 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu Sonuç Bölümü Hk.
- 15.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 13.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.05.2024 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 03.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 02.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 05.04.2024 Mağaza Açılışı Hk.
- 01.03.2024 Mağaza Kapanışı Hk.
- 31.01.2024 Mağaza Kapanışı Hk.
- 25.01.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 04.01.2024 Mağaza Kapanışı Hk.
- 02.01.2024 Genel Müdür Yardımcısının Görevden Ayrılması Hakkında
2023
- 19.12.2023 Genel Müdür Yardımcısının Görevden Ayrılması Hakkında
- 19.12.2023 Toptan Alış Satış İşlemi Hk.
- 19.12.2023 Pay Satım Bildirimi Hk.
- 15.12.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 14.12.2023 Pay Satım Bildirimi Hk.
- 14.12.2023 Dagi Yatırım Holding A.Ş. Paylarının Tas Kapsamında Satışı Hk.
- 12.12.2023 Toptan Alış Satış İşlemi Hk.
- 17.11.2023 Finansal Duran Varlık Edinimi Hk.
- 10.11.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 2.10.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 27.09.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 15.08.2023 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı
- 15.08.2023 2022 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı Tescil Ve İlanı
- 7.08.2023 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı
- 7.08.2023 2022 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı
- 7.08.2023 2022 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 7.07.2023 2022 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı Hk.
- 7.07.2023 Kâr Payı Dağıtımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı
- 15.06.2023 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 5.06.2023 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi
- 5.06.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 30.05.2023 Kredi Derecelendirme Notu Hk.
- 30.05.2023 Kredi Derecelendirme Bildirimi
- 18.05.2023 Yönetim Kurulu Komiteleri Görev Dağılımı
- 18.05.2023 Yatırımcı İlişkileri Bölümü Hk.
- 15.05.2023 Şirket Kuruluş İşlemlerinin Tamamlanması Hk.
- 7.04.2023 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu Hk.
- 31.03.2023 Şirket Kuruluş İşlemlerinin Tamamlanması Hk.
- 29.03.2023 Şirket Kuruluşu Hk.
- 21.03.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 20.03.2023 Şirket Kuruluşu Hk.
- 17.03.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 15.03.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.03.2023 09.03.2023 Tarihinde Açıklanan Bağımsız Denetçi Raporu Sunum Para Birimi Gösterim Değişikliği Hk.
- 1.03.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
2022
- 28.12.2022 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 23.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı Tescil Hk.
- 8.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hak Kullanımına İlişkin Başlangıç Tarihi Düzeltme
- 8.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hak Kullanımına İlişkin Başlangıç Tarihi
- 7.11.2022 Pay Satım Duyurusu Hk.
- 7.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı İle İlgili Sermaye Piyasası Kurulu Onayı Ve Onaylı İhraç Belgesi Hakkında
- 19.10.2022 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi Hk.
- 19.10.2022 Yatırımcı İlişkileri Yöneticisi Hk.
- 18.10.2022 Mağaza Kapanışı Hk.
- 31.08.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımına İlişkin Spk Başvurusu
- 26.08.2022 Bedelsiz Sermaye Arttırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı
- 18.08.2022 2022 2. Çeyrek Finansal Sonuçlarıyla İlgili Basın Bülteni
- 2.07.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 27.06.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 22.06.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 6.06.2022 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı
- 1.06.2022 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescili
- 1.06.2022 Kayıtlı Sermaye Tavanı Ve Süresine İlişkin Olağan Genel Kurul Kararı Tescili
- 1.06.2022 2021 Yılı Kar Payı Kararı Hk.
- 1.06.2022 2021 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Sonuçlarının Tescili
- 24.05.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 16.05.2022 Yönetim Kurulu Görev Dağılımı
- 16.05.2022 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı
- 16.05.2022 Kayıtlı Sermaye Tavanı Genel Kurul Sonucu
- 16.05.2022 2021 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı
- 16.05.2022 2021 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 30.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 29.04.2022 Yeni İş İlişkisi
- 29.04.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 28.04.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 25.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 18.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 13.04.2022 2021 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı Hk.
- 13.04.2022 2021 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı
- 5.04.2022 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 4.04.2022 Yönetim Kurulu Komite Görev Dağılımı
- 4.04.2022 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 4.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 31.03.2022 İştirakimiz Dagi Giyim'İn Maddi Duran Varlık Değerlemesi Hakkında
- 25.03.2022 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu
- 22.03.2022 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi
- 15.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 14.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 9.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 4.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 3.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 3.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 1.03.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 23.02.2022 Esas Sözleşme Tadili Hk.
- 23.02.2022 Kayıtlı Sermaye Tavanı Artırımına İlişkin T.C. Ticaret Bakanlığı Onayı Hakkında
- 14.02.2022 Mağaza Açılışı Hk.
2021
- 28.12.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 28.12.2021 Pay Satım Bildirimi Hk.
- 28.12.2021 Pay Alım Satım Bildirimi
- 26.12.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 21.12.2021 Toptan Alış Satış İşleminin İptali Hakkında
- 20.12.2021 Toptan Alış Satış İşlemi Hakkında
- 14.12.2021 Konsolide Mali Tablo Düzenlenmesi Hk.
- 30.11.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 23.11.2021 Şirket Kuruluş İşlemlerinin Tamamlanması Hk.
- 19.10.2021 Şirket Kuruluşu Hk.
- 8.10.2021 Yönetim Kurulu Üye İstifası Ve Değişikliği Hk.
- 1.10.2021 Yönetim Kurulu Komiteleri Görev Dağılımı
- 1.10.2021 Yatırımcı İlişkileri Bölümü Hk.
- 3.08.2021 Olağandışı Fiyat Ve Miktar Hareketi Hk.
- 7.07.2021 Sermaye Artırımı Tescili Hakkında
- 7.07.2021 Personel Sayısı Hk.
- 30.06.2021 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Sona Ermesi Hk.
- 16.06.2021 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı.
- 16.06.2021 2020 Yılı Kar Payı Kararı Tescili.
- 16.06.2021 2020 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Sonuçlarının Tescili
- 9.06.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 4.06.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 3.06.2021 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi Hk.
- 3.06.2021 Yatırımcı İlişkileri Yöneticisi Hk.
- 3.06.2021 Yönetim Kurulu Görev Dağılımı.
- 3.06.2021 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 3.06.2021 2020 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 3.06.2021 2020 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 28.05.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 26.05.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 18.05.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 7.05.2021 Sermaye Artırımı Tamamlanması Ve Esas Sözleşme Tadili Hakkında.
- 4.05.2021 Kar Dağıtım Politikası Hk.
- 4.05.2021 Rüçhan Haklarının Kullanılmasının Ardından Kalan Payların Birincil Piyasada Satışının Tamamlanması
- 30.04.2021 Genel Kurul Tarihinin Değiştirilmesi-Genel Kurula Davet.
- 29.04.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 29.04.2021 Kullanılmayan Rüchan Hakkı Tutarına İlişkin Açıklama.
- 29.04.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 26.04.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 22.04.2021 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinden Faydalanılması Hk.
- 14.04.2021 Yönetim Kurulu Adaylarının Özgeçmişleri Ve Bağımsız Yönetim Kurulu Adaylarının Bağımsızlık Beyanları
- 14.04.2021 2020 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 10.05.2021 Tarihinde Yapılacaktır.
- 14.04.2021 2020 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 7.04.2021 Mahmut Nedim Koç Rüçhan Hakkı Kullanımı Hk.
- 31.03.2021 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Sona Ermesi Hk.
- 26.03.2021 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu.
- 22.03.2021 Dagi Yatırım Holding A.Ş. Rüçhan Hakkı Kullanımı Hk.
- 22.03.2021 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi.
- 16.03.2021 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Rüçhan Hakkı Kullanım Tarihleri
- 9.03.2021 Yatırımcı İlişkileri Bölümü Hk.
- 5.03.2021 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Spk Onayı.
- 4.03.2021 Hak Kullanım Süreç İptal Bildirimi / Dagı
- 4.03.2021 Nakit Sermaye Artırım Sürecine İlişkin Yapılan Başvurunun Geri Alınması Hk.
- 26.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 18.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 12.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 3.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 28.01.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 26.01.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 7.01.2021 Yönetici Atamaları Hk.
2020
- 25.12.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 24.12.2020 İştirakimiz Dagi Giyim'in Maddi Duran Varlık Değerlemesi Hakkında.
- 3.12.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 25.11.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 17.11.2020 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Spk Başvurusu Hk.
- 17.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 16.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 16.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 13.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 12.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 11.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.11.2020 Aracılık Sözleşmesi İmzalanması.
- 9.11.2020 Pay Satım Bildirimi.
- 9.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 6.11.2020 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Spk Başvurusu
- 6.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 5.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 5.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 3.11.2020 Pay Satım Bildirimi.
- 23.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 21.10.2020 Sermaye Artırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 16.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 15.10.2020 Olağandışı Fiyat Ve Miktar Hareketi Hk.
- 14.10.2020 Maske Satışına Başlanması Hk.
- 13.10.2020 İlişkili Taraf İşlemlerine Ait Raporun Sonuç Bölümü.
- 12.10.2020 Sermaye Artırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 9.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 2.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 30.09.2020 Mali İşler Koordinatörü'nün Görevinden Ayrılması H.K.
- 10.09.2020 Maske Satışı Hakkında.
- 7.09.2020 Kısa Çalışma Uygulaması Hk.
- 1.09.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 17.08.2020 Kurumsal Yönetim İlkelerine Uyum Hk.
- 17.08.2020 Genel Müdür Atanması.
- 13.08.2020 Genel Müdür Yardımcısının Görevinden Ayrılması H.K.
- 31.07.2020 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Uzatılması Hakkında.
- 24.07.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 2.07.2020 Yeni Markamız "Take İt Easy" Hk.
- 30.06.2020 Covid-19 Kapsamında 518 Sıra No.Lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğiyle Mücbir Sebep Kapsamının Sona Ermesi Hk.
- 30.06.2020 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Uzatılması Hakkında
- 29.06.2020 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Sona Ermesi Hk.
- 29.06.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Maltepe Park Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 25.06.2020 Kapasite Kullanımı Hk.
- 19.06.2020 Olağan Dışı Fiyat Ve Miktar Hareketleri Hk.
- 8.06.2020 Mali İşler Koordinatörü Atanması.
- 1.06.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Mağazalarımızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 27.05.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Fatih Cadde Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 22.05.2020 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı.
- 20.05.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Gaziantep Cadde Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 15.05.2020 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescili.
- 15.05.2020 2019 Yılı Kar Payı Kararı Tescili.
- 15.05.2020 2019 Yılı Olağan Genel Kurul Tescili.
- 11.05.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Merkez Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 7.05.2020 Covid-19 Kapsamında Kısa Çalışma Ödeneğine Başvuru Sonucu Hk.
- 7.05.2020 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 7.05.2020 2019 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 7.05.2020 2019 Yılı Genel Kurul Toplantı Sonucu.
- 29.04.2020 Covid-19 Kapsamında 518 Sıra No.Lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğiyle Mücbir Sebep Hükümlerinden Faydalanılması Hk.
- 27.04.2020 Mağaza Kapanışı Hakkında.
- 1.04.2020 Yatırımcı İlişkileri Bölüm Personeli Değişikliği Hakkında.
- 31.03.2020 Personel Sayısı Hk.
- 31.03.2020 Covid-19 Kapsamında Kısa Çalışma Ödeneğine Başvurulması Hk.
- 30.03.2020 2019 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 07.05.2020 Tarihinde Yapılacaktır.
- 30.03.2020 2019 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 19.03.2020 Covid-19 Sebebiyle Satış Faaliyetlerine Ara Verilmesi Hk.
- 13.03.2020 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu.
- 9.03.2020 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi.
- 2.03.2020 Denetçi Görüşü Kilit Denetim Konular Bölümü Tfrs 16 Açıklaması Bölümünün Düzeltmesi Hk.
- 30.01.2020 Zubizu İşbirliğinin Sona Ermesi Hk.
- 22.01.2020 Mağaza Açılışı Hk.
2019
- 2.12.2019 Tasarım Desteği Hk.
- 18.10.2019 Mağaza Açılışı Hakkında
- 4.10.2019 Mağaza Açılışı Hakkında
- 16.09.2019 Yönetim Kurulu Komite Görev Dağılımı.
- 16.09.2019 Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi.
- 13.09.2019 Mali İşler Koordinatörü'Nün Görevinden Ayrılması H.K
- 2.09.2019 Mağaza Açılışı Hakkında
- 5.07.2019 Mağaza Açılışı Hakkında.
- 10.06.2019 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı.
- 30.05.2019 Mağaza Açılışı Hakkında.
- 28.05.2019 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescili.
- 28.05.2019 Kayıtlı Sermaye Tavanı Süresi Tescili.
- 28.05.2019 2018 Yılı Kar Payı Kararı Tescili.
- 28.05.2019 2018 Yılı Olağan Genel Kurul Tescili.
- 23.05.2019 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 23.05.2019 Kayıtlı Sermaye Tavanı Süresi Uzatımı Genel Kurul Sonucu.
- 23.05.2019 2018 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 23.05.2019 2018 Yılı Genel Kurul Toplantı Sonucu.
- 28.04.2019 Tasarım Merkezi Belgesi Hk.
- 16.04.2019 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi.
- 16.04.2019 2018 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 23.05.2019 Tarihinde Yapılacaktır.
- 16.04.2019 2018 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 23.05.2019 Tarihinde Yapılacaktır.
- 16.04.2019 2018 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 16.04.2019 Yönetim Kurulu Komite Görev Dağılımı.
- 16.04.2019 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi.
- 10.04.2019 Pay Satım Bildirimi.
- 9.04.2019 Pay Satım Bildirimi.
- 29.03.2019 Kayıtlı Sermaye Tavanı Süre Uzatımı Hk.
- 28.03.2019 Esas Sözleşme Tadili Spk Onayı Hk.
- 22.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 22.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 21.03.2019 Geri Alınan Payların Satılması.
- 21.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 21.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 18.03.2019 Esas Sözleşme Tadili Ve Spk'Na Müracaat Güncelleme Hk.
- 8.03.2019 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi.
- 8.03.2019 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu.
- 8.03.2019 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi.
- 8.03.2019 Mağaza Açılışı Hakkında.
- 25.02.2019 İç Denetim Sorumlusunun Görevden Ayrılması Hk.
- 25.02.2019 Yatırımcı İlişkileri Bölüm Personeli Değişikliği Hakkında.
- 11.02.2019 Mali İşler Koordinatörü Atanması.
- 11.02.2019 Genel Müdür Yardımcısı Değişikliği.
Sıkça Sorulan Sorular
Sorularınız için yatirimci@dagi.com.tr adresine başvurabilirsiniz.
Yatırımcı İlişkileri İletişim
E-Posta: yatirimci@dagi.com.tr
Telefon: +90 212 240 40 65-446