Hakkımızda
HİKAYEMİZ
Dagi hazır giyim sektöründeki ilk adımlarını 1984 yılında attı. Üretim kalitesi ve kapasitesi, tasarım anlayışı, pazarlama becerisi, karakteri ve tüm marka dinamikleriyle döneminde ilerisindeydi. Açılan ilk mağaza ile o günün çürümesine kadar geçen sürede Türkiye'deki iç giyim ve moda endüstrisi lider markaları arasında yer aldı. Tecrübeli ekibi ile birlikte kalite ve dünya trendlerine uygun ürünler üretti. Yaratıcı pazarlama teknolojisi ve gelişmiş bakış açısı anlamında ciddi bir katkı sağlanmıştır.
Kuruluşundan bugüne kadar kurumsallaşmaya yönlendirildi ve müşteri odaklı bir anlayışı benimsedi. Seçkinliği ve kaliteyi hedefleyerek, ürünlere yönelik esas alan, çağın dinamiklerine uygun ürün ve pazarlama organizasyonu düzenlendi. Bu süreçte Türk sohbetine en iyi şekilde sunum ilkesi edinildi.
2004 yılında Dagi büyük bir değişim zincirine girdi. İlk yeniliği ise logosunun değiştirilmesiyle başlatıldı. Ayrıca Türkiye'nin birçok ilinde mağaza çoğalmasını artırmayı artırdı ve gelişmeye devam etti. 2004'teki değişimden sonra tüm ürün portföyü yeniden tasarlandı. Ürünlerde kullanılan hammaddelerde kalite gitti. Türkiye'de üretilen en iyi kumaşları kullanarak modayı yansıtan parlaklık ile fark yarattı. Ayrıca hijyenin zihnindeki sağlam, farklı ve kaliteli kumaş algısını daha da pekiştirdi.
Her kesimin gerçekleştirilmesine da odaklanacak şekilde modaya uygun renk, desen, çeşitlilik ve kaliteyi içinde bulunan bir anlayış benimsedi. Tüm koleksiyonlarını yenilerken, kadın /erkek iç çamaşırları, ev ve uyku giyim, plaj giyim, ucuz üretim yapan güçlü bir firma olarak geldi. Rahatlık ve konfor ön planda tutan tasarımlarıyla tüketicilerin tercih listelerinde üst sıralardaki yerini hiç kaybetmedi. Tüketicinin beğenisiyle birlikte saygısını da kazandı.
Dagi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Fakültesi Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümü'nün ortaklaşa çalışması sonucu 2018-19 Bahar Yarıyılı'nda, 11 öğrencinin öğrendiği ile ev ve uyku giyiminde Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek, mezun olmadan mesleki hayatlarında eğitimlerine ve katılmalarına katılmalarına katılmaları sona erdi.
2020'de 37. yılını kutlayan %100 Türk Markası olarak kadın /erkek iç çamaşırı, ev ve uyku giyim, plaj giyim pazarındaki yeri genişledi.
Geçmişteki çürük gelişimi için Ar-Ge'nin gösterdiği yatırıma devam ederken, günümüzde çok az sayıda tekstil üreticisi tarafından kullanılan, gelişmiş bir teknoloji kullanarak doğal kumaşlardan iç çamaşırlar, ev ve uyku giyimi tedavisi üretimi yapıyor ve yapmaya da devam ediyor.
Yeni veya önemli miktardaki kumaş içerikleriyle sürdürülebilir, doğaya zararlı atıkların geri kullanımını sağlayan, çevre dostu olması göz önünde bulundurularak yeni işbirlikleri mevcuttur.
2020 yılında Dagi, Tencel™ ile ilk kez işbirliğine imza attı. Dagi, Refıbra™ teknolojisi ile üretilen Tencel™ Lyocell LF elyafını Türkiye'de ilk defa kullanan marka oldu. Dagi X Tencel™ koleksiyonunda sürdürülebilirlik bakış açısı iç giyim, ev ve uyku giyim ürünlerine taşınır.
2020 yılında Tekirdağ'da 8330 metre karelik kapalı alanda hem üretim hem de lojistik hizmetleri içine alacak şekilde yapılandırıldı.
Yine de 2020 yılında dijitalleşmeye girdi ve E-ticaret sistemi yeniledi.
Gelecekteki ise fiyat iç giyim sektöründeki miktarı daha da artırın. Aynı zamanda ev ve uyku giyim, plaj giyim pazarını da tanıtmaktadır.
MİSYON
Misyonumuz, dünyada genişleyen başarılarla birlikte büyümenin katkılarıyla, yöntemlerin mükemmel kalite deneyimini tam anlamıyla yaşatmak, turistik tercihlerini ve çeşitliliklerini ön planda tutmak ve yaşanan küresel değişimin etkilerinden turistiklerimizi koruyarak ölçülebilir büyüme sağlar.
VİZYON
Vizyonumuz, genel olarak iç giyim sektöründe uluslararası rekabette liderlik yapmak, modaya yön veren çizgi ile fark yaratan, girişimci, yetenekli, saygın değer ile ödüllendirilen ve özgün bir dünya markası olmaktır.
DEĞERLERİMİZ
İddialı hedeflere omuz omuza koşarız. Açık, samimi ve sağduyulu iletişim ile işbirliği iklimini yaratırız. Yeni hedefe ulaşmak, yüksek mutluluk yaratmak için çok çalışırız. Farklılıklara saygı çeşitliliği, çeşitlilik ve çok sesliliğin hakim olduğu kültürüz. İşimizi tutkuyla sahiplenir, özenimizi her yerde hissettiririz. Trendleri yakından takip eder, yeniliğe ve değişime yönelik lider tavsiyelerini tavsiye ederiz. Tedarikçilerimizle açık iletişim ve adil ticaret anlayışlarını benimser, memnuniyetlerini önemseriz. Kaynaklarımız ve zamanımız değerlidir , parçalarımızı etkin kılmaya durmadan çaba göstermeyi azalttığını. Dünya kaynaklarına ve ilişkilerine karşı sorumluluklarınızın sürdürülebilirlik ile ilgili özelliklerimizdir.
MAĞAZALARIMIZ
Dagi'nin ilk mağazasını 1989 yılında Şişli'de açtı. Alışveriş merkezi mağazacılığı ise Akmerkez'de başladı. Zaman içerisinde Türkiye'nin birçok ilinde ve yurt dışında mağaza sayısı geçen gün arttı. (bknz. MAĞAZALAR). Dağı, yatırım planlarıyla hem yurt içinde hem de yurt dışında devam ediyor...