İPTAL İADE ve DEĞİŞİM

Sipariş İptal Taleplerinizi İçin:

Siparişiniz Hazırlık aşamasında ise Eğer ürününüz henüz Kargo yetkililerine teslim edilmediyse, 0212 240 40 65 müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da musterihizmetleri@dagi.com.tr adresine mail göndererek bildirebilirsiniz. Siparişiniz gün içerisinde iptal edilecektir. Müşteri Hizmetlerimiz Hafta içi Sabah 08.00 ila 18.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Ücret İade Süreci:

İade ürününüz Dagi yetkilileri tarafından incelenerek, iade şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır. İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 10 iş günü içerisinde bankanıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilmektedir.

  • Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollanmalıdır.
  • Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.
  • Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dâhil edilmeden,
  • İç giyim ve mayoda üst grup kullanılmamış olmak kaydıyla faturadaki tutar üzerinden değiştirme veya iade yapılmaktadır.
  • İç giyim alt çamaşırlarda, silikon sütyenlerde ve korselerde hijyen dolayısıyla iade veya değiştirme yapılmamaktadır.
  • Müşteri, ürünün kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

İade, Değişim Adresi ve Kargo Firması:

Not : Şu an Covid-19 gündemi sebebiyle depolarımız kapalı durumdadır. Lütfen sosyal medya hesaplarımızı takip edin. İadelerinizi tekrar faaliyete geçtiğimizde aktif olacak iade kodumuza gönderebilirsiniz.

Kargo .

Açık Adres : 

Müşteri Hizmetleri: musterihizmetleri@dagi.com.tr