hakkımızda

okunmaya değer bir
başarı hikayesi

HİKAYEMİZ

Dagi hazır giyim sektöründeki ilk adımlarını 1984 yılında attı. Üretim kalitesi ve kapasitesi, tasarım anlayışı, pazarlama becerisi, karakteri ve tüm marka dinamikleriyle dönemim ilerisindeydi. Açtığı ilk mağaza ile o günlerden bugüne kadar geçen sürede Türkiye'deki iç giyim ve moda sektörünün lider markaları arasındaki yerini aldı. Tecrübeli ekibi ile birlikte kaliteli ve dünya trendlerine uygun tasarımları üretti. Yaratıcı pazarlama stratejileri ve yenilikçi bakış açısı anlamında ciddi bir katma değer sağladı.

Kuruluşundan günümüze kadar şirket yapısını kurumsallaşmaya yönlendirdi ve müşteri odaklı bir anlayış benimsedi. Seçkinliği ve kaliteyi hedef alırken, müşteri memnuniyetini esas alan, çağın dinamiklerine uygun ürün ve pazarlama konsepti oluşturdu. Bu süreçte de Türk tüketicisine en iyi şekilde sunumu ilke edindi.

2004 yılında Dagi büyük bir değişim sürecine girdi. İlk yeniliği ise logosunun değişimiyle başlattı. Ardından Türkiye’nin birçok ilinde mağaza sayısını artırarak büyümeye ve gelişmeye devam etti. 2004'teki değişimden sonra tüm ürün portföyü yeniden tasarladı. Ürünlerinde kullanılan hammaddelerde değişikliğe gitti. Türkiye’de üretilen en iyi kumaşları kullanarak modayı yansıtan tasarımları ile fark yarattı. Böylelikle tüketici zihnindeki sağlam, farklı ve kaliteli kumaş algısını daha da pekiştirdi.

Her kesimin ihtiyaçlarına da odaklanacak şekilde modaya uygun renk, desen, çeşit ve kaliteyi içinde bulunan bir anlayışı benimsedi. Tüm koleksiyonlarını yenilerken, kadın /erkek iç çamaşırı, ev ve uyku giyim, plaj giyim, çorap üretimi yapan güçlü bir firma konumuna geldi. Rahatlık ve konforu ön planda tutan tasarımlarıyla tüketicilerin tercih listesinde üst sıralardaki yerini hiç kaybetmedi. Tüketicinin beğenisiyle birlikte saygısını da kazandı.

Dagi, Mimar Sinan Güzel Sanatlar Fakültesi Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümü’nün ortaklaşa çalışması sonucunda 2018-19 Bahar Yarıyılı’nda, 11 öğrencinin katılımı ile ev ve uyku giyiminde Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek, öğrencilerin mezun olmadan meslek hayatlarında deneyimli ve bilinçli olmalarına katkı sağlandı.

2020'de 37. yılını kutlayan %100 Türk Markası olarak kadın /erkek iç çamaşırı, ev ve uyku giyim, plaj giyim pazarındaki yerini genişletti.

Geçmişten günümüze gelişimi için Ar-Ge çalışmalarına yatırım yapmaya devam ederken, ülkemizde çok az sayıda tekstil üreticisi tarafından kullanılan, yenilikçi bir teknoloji kullanarak doğal kumaşlardan iç çamaşırı, ev ve uyku giyim ürünlerinin üretimini yaptı ve yapmaya da devam ediyor.

Yeni veya önemli ölçüde değiştirilmiş kumaş içerikleriyle sürdürülebilir, doğaya zararlı atıkların geri dönüşümüne katkı sağlayan, çevre dostu olmasını dikkate alırken yeni işbirlikleri oluşturdu.

2020 yılında Dagi, Tencel™ ile ilk kez işbirliğine imza attı. Dagi, Refıbra™ teknolojisi ile üretilen Tencel™ Lyocell LF elyafını Türkiye’de ilk defa kullanan marka oldu. Dagi X Tencel™  koleksiyonunda sürdürülebilirlik bakış açısını iç giyim, ev ve uyku giyim ürünlerine taşıdı.

2020 yılında Tekirdağ’da 8330 metre karelik kapalı alanda hem üretimi hem de lojistik hizmetlerini içine alacak şekilde yapılandırdı.

Yine 2020 yılında dijitalleşme sürecine girdi ve E-ticaret sitesini yeniledi.

Gelecekteki hedefi ise iç giyim sektöründeki konumunu daha da güçlendirmek. Aynı zamanda ev ve uyku giyim, plaj giyim pazarını da geliştirmektir.

 

MİSYON

Misyonumuz,  dünya çapında elde edilecek başarılarla ülkemizin gelişmesine katkıda bulunmak, tüketicinin ürünlerimizde mükemmel kalite deneyimini tam anlamıyla yaşatmak, tüketici tercihlerini ve isteklerini ön planda tutmak ve yaşanan küresel değişimin etkilerinden tüketicilerimizi koruyarak ölçülebilir büyüme sağlamak.

VİZYON

Vizyonumuz, ülkemizin genel olarak iç giyim sektöründe uluslararası rekabette yerini almasına öncülük etmek, modaya yön veren çizgisi ile fark yaratmak, girişimci, yenilikçi, saygın kimliği ile sektörde öncü ve özgün bir dünya markası olmak.

DEĞERLERİMİZ

  • Doğru Olmak

Doğrululuk yaşam biçimimiz olup her zaman dürüstlük ve şeffaflık en önemli ilkemizdir.

  • Güvenilir Olmak

Tüm müşterilerimize etik değerler temelinde güvenli bir alışveriş deneyimi yaşatırız.

  • Yenilikçi Olmak

Bilginin gücüne her daim inanırız. Sürekli olarak gelişmeye, öğrenmeye ve yeniliklere açığız.

  • Ekip Gücüne Önem Vermek

Her bir birimimiz ile güçlü bir takımız ve ekip olmanın gücünü hissederek çalışırız.

  • Kültürel Çeşitliliğe Duyarlı Olmak

Farklı kültürlere, milli ve manevi değerlere her daim saygılıyız.

  • Çevreye Duyarlı Ve Sürdürülebilir Olmak

Doğaya, çevreye ve insan sağlığına hassasiyet gösterir, daha yaşanılabilir bir dünya için bunu sürdürülebilir projelerimizle destekleriz.

 

MAĞAZALARIMIZ

Dagi ilk mağazasını 1989 yılında Şişli'de açtı. Alışveriş merkezi mağazacılığı ise Akmerkez'de başladı. Zaman içerisinde de Türkiye’nin birçok ilinde ve yurt dışında mağaza sayısını her geçen gün artırdı. (bknz. MAĞAZALAR). Dagi, yatırım planlarıyla hem yurt içinde hem de yurt dışında büyümeye devam ediyor..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ürünlerimiz Kendini Anlatır

dagi rahatlık ve tasarım alanlarında ön planda

OKUMAYA DEĞER BİR BAŞARI HİKAYESİ

Her şey 1984'te başladı. Dagi markası hazır giyim sektöründeki ilk adımlarını attı. O adımlar,büyük ses getirdi.

Dagi, karekteri, üretim kalite ve kapasitesi, tasarım anlayışı, pazarlama becerisi, kısaca tüm marka dinamikleriyle dönemim ilerisindeydi. Belki bu yüzden ilk 10 sene boyunca, yabancı marka olarak algılandı. Kendi sektöründe bile kökeniyle ilgili kafa karışıklığı vardı. Zamanla her şey netleşti ve herkes kabul etti.

2016'de 33. yılını kutlayan %100 Türk Markası Dagi, kadın erkek iç çamaşırı, pijama ve eşofman pazarında liderliğini tescil etti.

Sene 2004. Dagi kuruluşundan sonraki en büyük değişim sürecini yaşadı. Yeni bir ortaklık daha fazla güç daha fazla yatırım demekti önce logo yenilendi ardından mağaza sayısı artmaya başladı, merkezi binaya geçildi. 8000 metre karelik kapalı alan üretimi de içine alacak şekilde tekrar yapılandı. Ürünlerde kullanılan hammaddeler değiştirildi. Dagi tüketici zihnindeki sağlam ve kaliteli kumaş algısını daha da pekiştirdi.

HER YERDEYİZ, AMA NEREDEYİZ?

Dagi ilk mağazasını 1989 yılında Şişli'de açtı. Alışveriş merkezi mağazacılığı Dagi için Akmerkez'de başladı. Marka zaman içinde yeni açılan alışveriş merkezleriyle caddelerde de yerini aldı (bknz. MAĞAZALAR). Yurt dışı pazarına da açılarak mağazalar açan Dagi, yatırım planlarıyla hem yurt içinde hem de yurt dışında büyümeye devam ediyor.